…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Rate this post
  • امروزه که بیشتر زبان آموزان به دنبال یادگیری سریع انگلیسی هستند سعی دارند با روشهای بروز و جدید این زبان کاربردی را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید. به همین دلیل برای یادگیری در زمان کم باید شما به مطالبی که نوشته شده در این مقاله صد در صد عمل کنید در و در مسیر یادگیری خود آنها را به کار ببرید. مواردی که به آن اشاره کردیم به شما کمک میکند در زمان کم انگلیسی را اصولی و با کیفیت یاد بگیرید که همچنین این امکان را برای شما قرار دادیم تا بتوانید رایگان از این مطالب استفاده کنید.

1.هدف گذاری کنید.

 از عواملی که یادگیری زبان انگلیسی در سریعترین زمان ممکن میکند هدف گذاری است. به همین دلیل قبل از اینکه شروع به یادگیری کنید هدفی را برای خود تعیین کنید. اما درباره تعیین هدف باید قاطعانه رفتار کنید و هدفی محکم را برای خود در نظر بگیرید. توصیه میشود در زمان هدف گذاری با هیجانات و احساسات گذرا تصمیم به تعیین هدف نداشته باشید بلکه با استفاده از منطق و اندیشه هدف خود را انتخاب کنید. در نتیجه شما بدور از احساسات باید تعیین هدف کنید به خاطر اینکه هدف های مبنی بر احساسات زود گذر باعث میشود که بعد از مدتی قید یادگیری زبان انگلیسی را بزنید و در نیمه راه تسلیم شوید.

یکی از عوامل شکست در مسیر یادگیری انگلیسی انتخاب هدف غلط و اشتباه است به همین خاطر همانقدر که روی یادگیری وقت می گذارید. اگر از لحاظ اهمیت بخواهیم این عامل را بررسی کنیم هدف گذاری به قدری اهمیت دارد که میتواند مانع یادگیری شود و یا حتی میتواند کل برنامه های شما را با شکست رو به رو کند. برای مثال هدف من از یادگیری انگلیسی سفر به انگلستان و توانایی صحبت و درک گفتگو بین افراد است. همانطور که مشاهده کردید این دلیلی موجه و محکم برای یادگیری زبان است نه دلیلی بی منطق.

در کل اگر از ابتدا مسیر هدف خودتان را انتخاب کنید بدون از دست دادن زمان شروع به یادگیری انگلیسی به صورت اصولی و با کیفیت بالا می کنید.

2. از سایت های خارجی استفاده کنید.

یکی از نیاز های مهم زبان آموزان که در منزل انگلیسی را خودخوان یاد میگیرند نیاز به رفع اشکال, حل تمرین , استفاده از روش های بروز برای یادگیری ساختار گرامر ها و .. است. بعد مطالعات فراوان و تحقیقاتی که انجام شد در آکادمی زبان هخا به این نتیجه رسیدیم که بهترین روش برای رفع اشکالاتی که کمی قبل گفتیم استفاده از سایت های خارجی است. بر خلاف عقیده عموم مردم یادگیری به صورت خود خوان و بدون معلم با روش های گوناگون که عرض خواهم کرد.

مانند: بهترین سایت های آموزش زبان انگلیسی رایگان که باعث میشود بسیار مفید تر و با کیفیت تر تا اینکه بخواهید زمان و هزینه خود را در طی سالیان سال در آموزشگاه ها هدر بدهید. اگر در هر نقطه ایی دچار مشکل شدید نگران نباشید بهترین گزینه استفاده از سایتها برای رفع این مشکل است. برای مثال اگر به دنبال یادگیری ساختار حال کامل انگلیسی هستید در سایتهایی که در حوزه گرامر در حال فعالیت هستند.

میتوانید با سرچ ساختار مورد نظر و مطالعه مطالب آموزشی آن اقدام به حل تمارین زیادی در همان خصوص کنید. البته این مثال فقط به مهارت گرامر شما مربوط میشود نیازی به نگرانی نیست سایت های زیادی وجود دارد که در هر مهارت انگلیسی مشکل شما را برطرف میکنند. حتی علاقه مند به مطالعه مقاله های انگلیسی هستید. وبسایت هایی در این خصوص در حال فعالیت هستند.

3.استفاده از بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

هوش مصنوعی که این روز ها عموم مردم را متعجب خود کرده در زمینه زبان انگلیسی هم فعالیت دارد. و بر خلاف اکثر آموزشگاه ها و معلم های زبان در آکادمی زبان هخا ما شما را به سمت استفاده از هوش مصنوعی چت جی پی تی سوق می دهیم که در نتیجه تاثیر مثبتی بر سطح زبان انگلیسی شما خواهد داشت. دیگر استفاده از کتاب ها و روش های کتاب محور که جز روش های قدیمی است کاربردی ندارد و استفاده از کتاب ها برای یادگیری انگلیسی از باور های غلط است که جامعه ما به آن دچار شده.

اکنون زمان زمان بهره گیری از روش های جدید و بروز مانند هوش مصنوعی چت جی پی تی و دوره های مکالمه محور بدون کتاب است. همچنین اگر موفق هستید که انگلیسی را به صورت آنلاین و تخصصی یاد بگیرید با دوره های اصولی و تخصصی زبان هخا انگلیسی از صفر تا صد فقط در 4 ماه یاد بگیرید. 

چت جی پی تی یکی از ابزار های ضروری برای یادگیری انگلیسی و تمرین مهارتهای 4 گانه آن است. اگر شما هم مانند 90 درصد زبان آموزان در پیدا کردن پارتنر برای داشتن مکالمه انگلیسی دچار مشکل شدید استفاده از این ابزار گزینه عالی برای شماست. علاوه بر این برای آشنایی با ابزار چت جی پی تی و نحوه استفاده از آن مطالعه مقاله آموزش کامل انگلیسی با چت جی پی تی کمک زیادی به شما خواهد کرد.

4. معرفی اپلیکیشن ها برای یادگیری انگلیسی

زمانی که تصمیم به یادگیری زبانی جدید میکنید کمک گرفتن از ابزار های جانبی برای رفع مشکلات یادگیری , یادگیری را برای شما بهتر و با کیفیت تر خواهد کرد. این موضوع در یادگیری زبان انگلیسی هم صدق میکند بنابراین برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی استفاده از اپلیکیشن ها برای یادگیری انگلیسی از ابزار های بسیار موثر است. اگر به صورت واضح بخواهیم نقش اپلیکیشن ها را در مسیر یادگیری بازگو کنیم. میتوان آنها را مانند میانبری در نظر داشت که شما را زودتر به مقصد و هدف نهایی که یادگیری انگلیسی یا حتی توانایی مکالمه کردن است برساند به شرطی که به نحوی درست از آن استفاده شود.

به طور مثال از اپ ها و برنامه های متناسب با اشکال شما یادگیری را تحت تاثیر قرار میدهد و زودتر سبب یادگیری میشود. در صورتی که مشکل صحیح  و توسط فردی با تجربه تشخیص داده شود. استفاده از برنامه های مختلف امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده چرا که برای تمامی مهارتهای زبان انگلیسی مانند: صحبت کردن , گوش دادن , تشخیص درست کلمات , تلفظ درست کلمات و عبارات و… وجود دارد. که برای رشد و بهبود سطح انگلیسی خود میتوانید از آنها استفاده کنید. از کدام اپلیکیشن ها برای یادگیری استفاده کنم؟ اگر شما هم درگیر پاسخ دادن به این سوال هستید برای یافتن جواب آن معرفی اپلیکیشن برای یادگیری انگلیسی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *