…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

در این صفحه شما را با روش اصولی در یادگیری انگلیسی  آشنا خواهیم کرد و از معایب و مزایا آن برای شما بازگو خواهیم کرد. در این صفحه قرار است در هنگام یادگیری انگلیسی به شما کمک کنیم زبان انگلیسی را به روش اصولی آموزش ببینید و از آن استفاده کنید. و آماده باشید برای متحول شدن زندگیتان بعد از استفاده از این روش معجزه آسا.

 

قبل از مطالعه این صفحه مقاله مهم ترین دلایل عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی را مطالعه کنید تا در طی مدت زمان کمتری به نتیجه برسید و کمتر دچار خطا شوید.

یادگیری انگلیسی به صورت اصولی 

  آموزش زبان انگلیسی به روش اصولی جدید ترین روش یادگیری زبان انگلیسی است این روش متناسب برای تمام افراد است. با هر سنی به جرعت میتوان گفت که اولین سایتی که از این روش برای تمام دوره های خود استفاده میکند سایت زبان هخا است. یکی از هدف های مهمه سایت ما این است که با روش های صحیح و اصولی مانند آمریکایی بتوانید صحبت کنید.

انگلیسی را یکبار برای همیشه به شما زبان آموزان عزیز آموزش دهد. و در این روش زبان انگلیسی را با استفاده از فیلم و سریالها و آزمونهای متفاوت به شما تضمینی آموزش میدهیم. تفاوت بین این دو روش با هم قابل مقایسه نیست و به خاطر نتیجه عالی که زبان آموزها بعد از  تماشای دوره با روش اصولی دریافت میکنند, این روش طرفدارهای بسیاری پیدا کرده  است. اما ناگفته نماند که وجه تمایز بین این روش با روش های قدیمی در آموزشگاه ها این است که :

دریافت نتایج شگفت انگیز بعد از تهیه دوره 

1) شما با روش اصولی نیاز به خرج اضافی مانند خرید کتاب ,خرید پک و… ندارید و تنها هزینه ایی که باید بپردازید هزینه دوره جامع است.

2)نتیجه گیری شما با استفاده از این روش با درصد بسیار بالا است.

3)نتیجه گیری در زمان خیلی کم حاصل میشود به طوری که کمتر آموزشگاهی در طی این زمان توانایی به نتیجه رساندن زبان آموز را دارد.  با این روش طوری پیشرفت میکنید و مطالب را ادراک میکنید که خود شما هم  بعد تماشا این دوره معجزه آنرا از نزدیک حس خواهید کرد.

4)عبارات و اصطلاحات مورد استفاده در این دوره عبارات روز آمریکا است. یعنی شما با خرید دوره ایی که روش اصولی استفاده شده در 3 ماه طعم واقعی مکالمه انگلیسی. را حس و مانند آمریکاییها صحبت خواهید کرد. 

 نکات قابل توجه قبل از تهیه دوره 

نکته قابل توجه این است که موارد بالا نتایجی است که شما بعد از تهیه دوره مشاهده خواهید کرد. اما باید مواردی را هم قبل از تهیه دوره رعایت کنید تا بعد از تهیه آن باعث نتیجه دهی عالی برای شما باشد.

 

آموزش انگلیسی به روش اصولی

 

استمرار 

استمرار داشته باشید و هر روز مداوم تکرار و تمرین داشته باشید تا به هدف خود برسید. با داشتن صبر و استمرار میتوانید در زمان کم نتایج فوق العاده ایی را مانند زبان آموزان دیگر ما کسب کنید.

تکرار و تمرین 

یکی از عوامل مهم دیگر که به خود شما بستگی دارد تکرار و تمرین است هر چه قدر که تکرار و تمرین کنید میزان از یاد رفتن مطالب کاهش پیدا میکند. به شرطی که این کار به صورت مداوم انجام شود. روش تکرار و تمرین برای کسانیکه احساس میکنند مطالب را فراموش میکنند مناسب است.

 

 

تعیین هدف 

در ابتدای کار باید هدف خود را مشخص کرده و طبق آن در مسیر مشخص شده شروع به قدم برداشتن کنید. تعیین هدف باعث میشود که بر طبق نیاز خود این مسیر را دنبال کنید و به فکر جا زدن نباشید. و همیشه متعهد به تصمیمات و هدف هایی که در زندگی تعیین کردید باشید.

 داشتن صبر

 زمانی که تصمیم گرفتید وارد این مسیر شوید باید صبر داشته باشید و از آنجایی که تا الان متوجه شده باشید. که همیشه  یکی هدف های ما راستگویی با شما بوده پس در این دوره قرار نیست که به شما در طی 1 ماه  زبان انگلیسی را  به شما آموزش بدهیم. شما با تکرار و تمرین روزانه حداقل 1 ساعت  و رعایت تمام نکاتی که هم در این صفحه و هم در دوره گفته میشود. به نتیجه مکالمه در 3 ماه خواهید رسید پس اگر صبور نباشید دوره های ما به روش اصولی برای مناسب نخواهند بود.

تهیه دفتر 

شما بعد از تماشا دوره حتما باید دفتر یا دفترچه یادداشتی داشته باشید. تا مطالب مورد نیاز برای خود نوت برداری کنید و به تکرار و تمرین  مطالب بپردازید. در هنگام تماشا فیلم یا سریال مورد نظر نوت برداری را فراموش نکنید. اگر کلمه یا اصطلاحی را هنگام تماشا فیلم قبلا نمیدانستید حتما یادداشت کنید و آنرا به خاطر بسپارید.

گوش دادن به مصاحبه ها و اخبار

برای بهبود مهارت شنیداری و مکالمه خود میتوانید از گوش دادن به اخبار و مصاحبه ها شروع کنید. گوش دادن به مصاحبه های مختلف در زمینه های متفاوت کمک بسیار زیادی به شما برای تقویت مهارت های شما خواهد کرد. گوش دادن به مصاحبه های سبلریتی های آمریکا به عنوان مثال سلنا گومز به خاطر لهجه عالی کمک زیادی برای درک بیشتر جملات بعد از مدتی گوش دادن به مصاحبه ها خواهد کرد.

گوش دادن به مصاحبه ها و اخبار یکی از مبحث های مهم در دوره اصولی و تخصصی ما است. و هدف از این کار آشنایی با تلفظ  و نحوه صحبت کردن و استفاده از کلمات و عبارات به روز  در آمریکا است

تمام روش هایی که در بالا ذکر شد از مهم ترین روش های یادگیری اصولی به صورت خود آموز در منزل است.  اگر تمام نکات مهمی که ذکر شد را رعایت کنید انگلیسی را میتوانید در خانه یاد بگیرید و صحبت کنید.

ایلان ماسک  : همیشه تلاش کنید کاری را که دیگران در 10 سال توانسته اند انجام دهند در 6 ماه انجام بدهید.

پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با دوره های اصولی و تخصصی ما با جدیدترین روش ها و توانایی مکالمه در 4ماه با قیمت استثنایی کلیک کنید.