…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

درود بر دنبال کنندگان زبان هخا 👋😃.در این صفحه بهترین معرفی فیلم برای تقویت انگلیسی برای همه سطوح که یادگیری انگلیسی را در خانه ممکن میکند برای شما قرار دادیم. اگر هر سوال مشکل یا انتقادی داشتید حتما در اختیار ما بگذارید این باعث افتخار ما است که به شما در مسیر موفقیت خود کمکی کنیم.

برای آموزش زبان انگلیسی از پایه تماشا فیلم و سریال های مختلف انگلیسی میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. به عبارت دیگر یکی از بهترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مهارت مکالمه و شنیداری تماشا فیلم و سریال است. شما میتوانید با تماشا فیلم و سریال انگلیسی را آموزش ببینید با این تفاوت که زمان بیشتری باید صرف کنید تا به نتیجه برسید. 

 اگر مقاله آموزش انگلیسی با تماشا فیلم و سریال را مطالعه کرده باشید متوجه خواهید شد که این روش فواید بسیار زیادی خواهد داشت و با نحوه تماشا فیلم هم آشنا خواهید شد. استفاده از این روش برای شمایی که میخواهید انگلیسی را درخانه و به صورت خود آموز آموزش ببینید فواید بسیار زیادی دارد. بعد از اینکه مقاله آموزش انگلیسی با تماشا فیلم و سریال را مطالعه کردید و با نتایج فوق العاده  و روش تماشا فیلم و سریال که بعد از استفاده از این روش به دست می آورید آشنا شدید. مقاله عدم موفقیت در یادگیری و روش هایی که روش هایی که مانع موفقیت شما در انگلیسی میشود را مطالعه کنید تا کمتر اشتباه کنید و زودتر به نتیجه برسید. 

معرفی فیلم برای تقویت انگلیسی
  • شما نباید این انتظار را از خودتان داشته باشید که بعد از تماشا 1 فیلم بتوانید 30 درصد از مطالب را متوجه شوید و مهارت مکالمه خود را تقویت کنید. در حقیقت شما با استمرار در این مسیر و تماشا فیلم و سریال های مکرر قادر به یادگیری انگلیسی خواهید بود. در اوایل این مسیر شما معمولا چیزی از تماشا فیلم ها و سریالها متوجه نخواهید شد و این استمرار و تسلیم نشدن شما است که باعث میشود در طی مدت زمان 2 الی 3 سال بتوانید انگلیسی صحبت کنید.
  • یکی از نکاتی که به آن توجهی نمیشود این است که افراد متناسب با سطح فیلم انتخاب نمیکنند. بدون اینکه وقت شما را تلف کنم برای درک بهتر این مسئله به این مثال توجه کنید. اگر شما در سطح مبتدی باشید باید فیلم ها و سریال هایی مانند: فرندز (Friends) را مشاهده کنید. اما اگر در این وضعیت و با سطح مبتدی فیلم هایی مانند انتقام جویان یا بی مصرف ها را تماشا کنید در واقعیت چیزی متوجه نمی شوید. چون این فیلم ها مناسب سطوح پیشرفته است. پس متناسب با فیلم انتخاب و تماشا کنید.
  • قبل از اینکه فیلم یا سریالی را تماشا کنید حتما درباره آن تحقیق کنید و درجه سختی آن را بدانید. منظور از درجه سختی این است نحوه تلفظ و صحبت کردن اگر خیلی سریع باشد شما آنچنان لغات و اصطلاحات را متوجه نخواهید شد. برای مثال اگر فیلمی درجه سختی بالایی داشته باشد کسی که سطح مبتدی است نباید این فیلم را در ابتدای راه تماشا کند چون چیزی متوجه نخواهد شد پس متناسب با سطح خود فیلم و سریال انتخاب کنید تا نتیجه خوبی بگیرید.

         شما بعد از تقویت مهارتهای خود و ارتقا سطح مبتدی یا متوسط به پیشرفته میتوانید سریال هایی را تماشا کنید که درجه سختی بالایی دارند.

  • قبل از اینکه فیلم یا سریالی را تماشا کنید حتما درباره آن تحقیق کنید و درجه سختی آن را بدانید. منظور از درجه سختی این است نحوه تلفظ و صحبت کردن اگر خیلی سریع باشد شما آنچنان لغات و اصطلاحات را متوجه نخواهید شد. برای مثال اگر فیلمی درجه سختی بالایی داشته باشد کسی که سطح مبتدی است نباید این فیلم را در ابتدای راه تماشا کند چون چیزی متوجه نخواهد شد پس متناسب با سطح خود فیلم و سریال انتخاب کنید تا نتیجه خوبی بگیرید. شما بعد از تقویت مهارتهای خود و ارتقا سطح مبتدی یا متوسط به پیشرفته میتوانید سریال هایی را تماشا کنید که درجه سختی بالایی دارند.
  • یادگیری انگلیسی در خانه کمی ممکن است شما را اذیت کند و برای شما سخت باشد. برای همین وقتی تصمیم به یادگیری انگلیسی با فیلم و سریال دارید به روش اصولی انگلیسی را در خانه یاد بگیرید.

چرا قبل از انتخاب فیلم باید آزمون تعیین سطح داده شود؟

قبل از شروع به انتخاب فیلم برای یادگیری انگلیسی باید آزمون تعیین سطح داده باشید و از سطح انگلیسی خود آگاه باشید. انجام این کار امری الزامی برای تمامی افراد است. یکی از مهم ترین نکاتی که افراد به آن توجهی نمیکنند و اهمیت نمیدهند آزمون تعیین سطح است. افرادی که از سطح خود باخبر نیستند معمولا با مشکلات زیادی در این مسیر مواجه خواهند شد. افرادی که سطح خود را نمیدانند معمولا سریال یا فیلم ها را فقط براساس علاقه آنها به موضوع فیلم انتخاب میکنند.

چرا بعد از تماشا فیلم ها چیزی متوجه نمیشویم؟

چرا بعد از تماشا فیلم برای تقویت انگلیسی چیزی متوجه نمیشویم؟

یکی از نکاتی که معمولا در جایی به آن اشاره نشده اما رعایت کردن آن بسیار مهم است. زمانی که شما بعد از تماشا فیلمی متوجه میشوید که چیزی از آن یاد نگرفته اید در واقع بدون اینکه متوجه شوید مرتکب اشتباه شده اید. این اشتباه به خاطر دو دلیل به وجود می آید. اولین دلیل این است که سطح شما بسیار پایین تر است در مقایسه با سطح فیلم در نتیجه باعث میشود شما چیزی از تماشا فیلم کسب نکرده باشید.

یعنی نه متوجه میشوید که چه جملاتی گفته شده یا چه کلماتی بیان شده در فیلم. ایم یکی از مشکلاتی است که افرادی که تصمیم به یادگیری انگلیسی با فیلم و سریال می گیرند. برای مثال: مینی سریال فرندز برای شروع یادگیری انتخاب کردید و میدانید که سطح آن مبتدی است. اما در حال تماشای آن نه کلمه ایی را متوجه شدید و نه جمله ایی. این به این معنی است که سطح شما از سطح مبتدی هم پایین تر است.

خب حالا راه حل چیست؟ و چه کار باید کرد؟

در این شرایط کاری که میتوانید انجام دهید این است که سطح خود را در مهارت های مختلف بهتر کنید و خود را به سطح مبتدی برسانید. دومین مشکلی که به وجود می آید ناشی از این است که مهارت مکالمه کردن و مهارت شنیداری شما سطح پایینی دارد. برای حل این مشکل باید دو مهارت خود که مهارت مکالمه و مهارت شنیداری است را تقویت کنید تا زمانیکه متوجه شوید در فیلم چه جملات و کلماتی استفاده میشود. پس یکی از الزاماتی که قبل از انتخاب فیلم باید به آن پرداخته شود آگاهی از سطح خود و آگاهی از سطح فیلم است.

معرفی فیلم برای تقویت انگلیسی

در این بخش قرار است که برای تمامی سطوح :مبتدی , متوسط و پیشرفته فیلم و سریال هایی را معرفی کنیم که بیشترین کمک را به شما در یادگیری انگلیسی بکنند.

1.فرندز(friends)

معرفی فیلم برای تقویت انگلیسی (Friends)

اگر قصد شما از تماشا فیلم و سریال یادگیری عبارت های روز دنیای آمریکا هست پیشنهاد ما تماشای مینی سریال فرندز (Friends) که بسیار سرگرم کننده است. یکی از فوایدی که این سریال دارد این است که اصطلاحات بین بازیگران وجود دارد جز اصطلاحاتی است که در مکالمات روزانه استفاده میشود. پس اگر علاقه مند به یادگیری این اصطلاحات و به کار گیری آنها در مکالمات روزمره دارید حتما این مینی سریال کمدی را تماشا کنید. 

سریال فرندز از محبوبترین سریال ها است که بین زبان آموزان طرفدار زیادی دارد. داستان سریال فرندز درباره 6 دوست صمیمی و مشکلات روزمره آنها در این سریال است. اگر در اول راه هستید و به دنبال فیلم مناسب برای یادگیری انگلیسی هستید پیشنهاد میشود که این سریال را تماشا کنید و انگلیسی را یاد بگیرید. تماشا سریال فرندز بیشتر برای افراد مبتدی توصیه میشود چون نحوه صحبت کردن در این فیلم آرام است. به طوریکه شما بعد از دوبار تماشا آن متوجه میشوید که درباره چه چیزی صحبت میشود و موضوع بحث چیست.

این سریال کمک بسیاری میکند به تقویت مهارت مکالمه کردن پس در هر سطحی که هستید این سریال را تماشا کنید. تعداد قسمت های سریال فرندز بالا است. اما در هر قسمت از 10 فصل آن که 20 تا 25 دقیقه است این امکان برای شما وجود دارد تا شما بتوانید روزانه 2 الی 3 قسمت از آن را مشاهده کنید. سریال فرندز ممکن است در نگاه اول و با وجود تعداد قسمت های بالا برای افرادی که علاقه به تماشای فیلم ها با تعداد قسمت های بالا ندارند کسل کننده به نظر برسد. اما محتوای آن بسیار سرگرم کننده است و در هر قسمت اتفاقات جالب تری می افتد و تماشای آن مناسب افراد سطوح مبتدی است.

2. انتقام جویان(Avengers)

معرفی فیلم برای تقویت انگلیسی (Avengers)

فیلم سینمایی انتقام جویان از آن دسته فیلم هایی است که از عبارت های نیتیو و محلی که آمریکایی ها در مکالمات روزمره خود با یکدیگر دارند استفاده شده. عبارت های به کار برده شده در این فیلم در دوره های تخصصی آموزش انگلیسی به صورت پولی آموزش داده میشود. در حالی شما میتوانید رایگان بخشی از این عبارت های کاربردی را یاد بگیرید و استفاده کنید. سطح فیلم سینمایی انتقام جویان یا Avengers برای سطوح پیشرفته مناسب است.

تعداد قسمت های این فیلم سینمایی 4 است و محتوای آن بسیار هیجان انگیز است. این فیلم سینمایی علارغم پرطرفدار بودن آن در بین نوجوانان از اصطلاحات و کلمات جدید بسیاری زیادی استفاده شده است. یکی از مزایای فیلم سینمایی انتقام جویان این است که اگر در هنگام تماشای آن اصطلاحات و کلمات را یادداشت کنید. و یاد بگیرید و در مکالمات خود به کار ببرید, مهارت لغت و مکالمه شما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار میدهد و بهبود میبخشد.

داستان فیلم انتقام جویان: بعد از اینکه بیش تر از نیمی از جمعیت دنیا توسط تانوس کشته شدند مرگ و ویرانی کل جهان را به آغوش کشید. در این وضعیت گروه انتقام جویان به کمک متحدانی که باقی مانده بود تلاش میکنند که توازن را به دنیا باز گردانند.

3.بی مصرف ها (Expendables)

معرفی فیلم برای تقویت انگلیسی(Expendables)

 فیلم سینمایی بی مصرف ها از آن دسته فیلم هایی است که مناسب سطوح پیشرفته در زبان انگلیسی است. درجه سختی این فیلم بالا است و برای افرادی که سطح آنها پیشرفته یا متوسط روبه بالا نیست توصیه نمیشود. شما اگر قصد یادگیری انگلیسی را با این فیلم سینمایی دارید بعد از ارتقا سطح خود میتوانید این فیلم را تماشا کنید. چون از اصطلاحات پیشرفته استفاده شده و مکالمات بین افراد خیلی سریع است. به طوریکه افرادی که در سطح متوسط یا مبتدی هستند در هنگام تماشای آن چیزی متوجه نخواهند شد.

از آنجایی که این فیلم مناسب سطوح پیشرفته است یکی از مزایایی که بعد تماشا آن برای شما خواهد داشت بهبود مهارت مکالمه و مهارت شنیداری شماست. همچنین نحوه گفتار چون سخت است در این فیلم ممکن است درک جملات برای برخی افراد سخت باشد.

داستان فیلم بی مصرف ها: بی مصرف ها مجهز به اسلحه های مختلف و مهارت های استفاده از آنها اخرین خط دفاعی جهان هستند. تیمی که وقتی همه گزینه های دیگر منتفی و غیر قابل دسترس است برای انجام ماموریت فراخوانده میشوند. اما اعضای جدید با سبک ها و تکنیک های جدید خون تازه ای به آن تزریق میکنند.

4.هری پاتر (Harry potter)

معرفی فیلم برای تقویت انگلیسی(Harry potter)

داستان ابن فیلم جذاب آمریکایی در بین زبان آموزان ایرانی بسیار پرطرفدار است که در ادامه به دلایل آن خواهیم پرداخت. این فیلم جزو فیلم هایی که به مرور زمان و با یادداشت کردن مطالب مهارت های انگلیسی خصوصا مهارت مکالمه و مهارت شنیداری شما را تقویت میکند. کلا تماشا این فیلم در هر سطحی که هستید به شدت توصیه میشود به خاطر فواید زیادی که بعد از تماشای آن به دست خواهید آورد. این فیلم از فیلم های بینظیری است که ساختار آن طوری است تمام مهارت های شما را تقویت میکند و صرفا روی یک تمرکزی ندارد. این یکی از دلایل محبوبیت این فیلم است.

معمولا کسانی که یک قسمت از این فیلم سینمایی 8 قسمت را تماشا میکنند سریع دنبال تماشای قسمت های بعدی هستند که بخاطر محتوای بینظیر آن است. استفاده درست و به جا از اصطلاحات باعث شده که این فیلم گزینه عالی برای یادگیری انگلیسی در سطوح مبتدی است. و باعث میشود افراد با ارتقا سطح خود مواجه شوند.

داستان فیلم هری پاتر: این فیلم درباره کودک 11 ساله و یتیمی است که در کنار شوهر خاله و پسر خاله و خاله خود زندگی میکند. که این افراد بر خلاف هری پاتر جادوگر نیستند(مشنگ ها). توانایی هری ذاتی است و کودکان مانند او برای کسب دانش جادوگری و برای موفقیت در دنیای جادوگری به مدرسه هاگوارتز دعوت میشوند.

5.شبکه اجتماعی (The social network)

یکی از بهترین گزینه ها برای کسب دانش زبان انگلیسی تماشا فیلم شبکه اجتماعی یا The social network است. تماشا این فیلم کمک زیادی به یادگیری انگلیسی از سطح مبتدی میکند. چرا که واژگان به کار برده شده در فیلم دارای سطح پایینی است و مناسب برای سطوح مبتدی هست. برای همین اگر سطح مبتدی و به دنبال یادگیری این زبان با فیلم و سریال هستید پیشنهاد میکنیم حتما این فیلم را تماشا کنید و با استفاده از آن مهارت های خود را تقویت کنید. پس اگر علاقه دارید که اصطلاحات و عبارت های مربوط به تکنولوژی را در انگلیسی یاد بگیرید این فیلم میتواند گزینه خوبی برای شما باشد.

 داستان فیلم شبکه اجتماعی: این فیلم درباره مارک زاکربرگ دانشجو دانشگاه هاروارد و خالق Facebook است. با مشکلاتی در راه ساختن بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا دست به گریبان بود. افراد زیادی بعد از تماشا این فیلم از آن الهام گرفته اند و مسیر کار آفرینی آنها متحول شده یا حتی شروع شده. پس اگر در حال راه اندازی کسب و کاری هستید دیدن این فیلم به شما کمک زیادی خواهد کرد.

6.ذهن زیبا (A beautiful mind)

معرفی فیلم برای تقویت انگلیسی(A beautiful mind)

هشتمین معرفی فیلم برای تقویت انگلیسی مربوط میشود به فیلم ذهن زیبا. این فیلم از سری فیلم هایی است که در زمان خود مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. این فیلم را مشاهده کنید اگر به دنبال بهبود مهارت مکالمه و مهارت شنیداری خود هستید. معمولا افرادی که این فیلم را تماشا کرده اند در نگاه اول احساس میکنند که این انگیزشی است و تاثیری بر روی یادگیری انگلیسی شما ندارد. اما علاوه بر انگیزشی بودن این فیلم کمکی به یادگیری شما هم میکند.

بنابراین اگر دوست دارید کلمات و عبارت های جدیدی را در رابطه با ریاضیات یاد بگیرید این فیلم را مشاهده کنید. حداقل سطحی که شما باید داشته باشید تا مکالمات این فیلم را درک کنید سطح متوسط است.

داستان فیلم ذهن زیبا: درباره این است که جان نش بعد از کار کردن روی پروژه سختی از دانشگاه فارغ التحصیل شده  و به سمت استادی برگزیده میشود. او توانایی خارق العاده ایی در کشف رابطه بین اشکال و اعداد به هم ریخته دارد. ازدواج با آلیشا به زندگی او رنگ و لعابی دیگر میدهد تا اینکه ظاهر ویلیام پارچر مامور سیا به سراغش میرود و از او میخواهد با توجه به استعداد بینظیرش در زمینه فعالیت های رمز شکنی به سیا کمک کند اما..

 

7.تنها در خانه (Home alone)

معرفی فیلم برای تقویت انگلیسی(Home alone)

تنها در خانه از فیلم های نوستالژی است که اکثر زبان آموزان در سن کودکی به مشاهده آن پرداخته اند. و به دلیل صمیمیتی که بین اعضای این خانواده وجود داشت طرفداران زیادی پیدا کرده بود. اصطلاحاتی که بین اعضای خانواده رد و بدل میشد از اصطلاحات کاربردی است که مهارت لغت شما را در نهایت و با استفاده از آن بهبود میبخشد.

 داستان فیلم تنها در خانه: داستان این فیلم درباره این است که خانواده ایی است که تصمیم دارند برای تعطیلات کریسمس به سفر بروند اما در فرودگاه مشکلی پیش می آید. و یکی از پسران این خانواده که 10 سال داشت ناچار به تنها ماندن در خانه هنگام کریسمس میماند.

8.منو (The menu)

معرفی فیلم برای تقویت انگلیسی(The menu)

اگر علاقه دارید به تماشای فیلم های ترسناک باید بگوییم که این فیلم گزینه خوبی است. نحوه گفتار این فیلم بسیار روان است و سطوح متوسط کامل متوجه جملات خواهند شد. ساختار این فیلم طوری است که مکالمه شما را بهتر میکند و بهترین گزینه برای کسانی است که قصد بهبود مهارت مکالمه خود را دارند است.

داستان فیلم منو: داستان منو در رابطه با سرآشپز حرفه ایی با رستورانی در جزیره ایی دور افتاده است و گروهی برای غذا خوردن به این جزیره سفر میکنند که بعد از رسیدن آنها به آنجا هیچ چیز مثل قبل نشد.

9.روح (soul)

معرفی فیلم برای تقویت انگلیسی(soul)

یکی از پرطرفدار ترین انیمیشن ها در بین زبان آموزان انیمیشن روح یا soul است. که کلمات جدید و عبارت های کاربردی در آن استفاده شده که یادگیری و به کار گیری این کلمات در هنگام مکالمه کردن سطح شما را افزایش میدهد. به همین دلیل توصیه میشود این انیمیشن را با دقت تماشا کرده و عبارت های آن را یادداشت کنید. پس اگر به دنبال تقویت مهارت لغت یا vocabulary خود هستید و دوست دارید در هنگام مکالمه کردن از کلمه ها و جمله های جدید استفاده کنید. تماشای انیمیشن روح و فیلم سینمایی انتقام جویان بهترین گزینه است.

داستان فیلم روح: داستان درباره جو آموزگار نوازندگی یک گروه موسیقی در دبیرستان است. جو که همیشه آرزو اجرای موسیقی جاز را در سر خود میپروراند در طی اتفاقی روح جو از بدنش جدا میشود و به سمینار خود منتقل میشود. جو برای بازگشت باید روی یکی از روح ها یعنی 22کار کند تا بتواند به زمین باز گردد. این انیمیشن مناسب برای سطوح متوسط است.

10.موش سر آشپز(Ratatouille)

معرفی فیلم برای تقویت انگلیسی(Ratatouille)

انیمیشن موش سر آشپز یا با اصطلاح رتتویی از سری انیمیشن هایی است که نتیجه تضمینی از تقویت مهارت های مکالمه خواهید گرفت. از فواید مهم این انیمیشن که معمولا در جایی به آن اشاره نمیشود استفاده از اصطلاحات روز آمریکا است. برای مثال افرادی که خسته شده اند از استفاده از کلمه های قدیمی و بی کیفیت میتوانند از تماشای این انیمیشن لذت ببرند. اگر قصد دارید مهارت های انگلیسی را خودخوان و در منزل تقویت کنید مشاهده این فیلم برای شما الزامی است.  

از فوایدی که این انیمیشن دارد میتوان به روان بودن مکالمه اشاره کرد که باعث راحتی در متوجه شدن مکالمات بین افراد و بهتر شدن مهارت شنیداری شما میشود. عبارت های به کار برده شده در این انیمیشن تخصصی است به صورت پولی در برخی آموزشگاه ها آموزش داده میشود. اگر علاقه به آشپزی و یادگیری اصطلاحات انگلیسی مربوط به آن را دارید این انیمیشن مخصوص شماست.

داستان انیمیشن رتتویی: درباره موشی است که رویای سر آشپز شدن را در سر میپروراند و برای رسیدن به این آرزویش با خانواده اش اختلاف نظر پیدا میکند. این موش که تصمیم به رسیدن به این رویا را دارد در ابتدا از خانواده خود دور میشود. اما بعد از مدتی به میزان مهم بودن خانواده پی میبرد و سعی در توجیه کردن آنها میکند و با بهره گرفتن از کمک های آنها سر انجام به آرزویش میرسد.

معرفی چند فیلم انگلیسی برای تقویت زبان نوجوانان

فیلم (plane)

داستان این فیلم درباره خلبانی است که بعد از فرود اضطراری در قلمرو متخاصمان باید به محافظت از جان خود و سرنشینان بپردازد.

فیلم (kung fu panda)

پاندا بی دست و پایی به نام پو که به توانایی های خود آگاه نیست اما به به کونگ فو آگاه نیست و طی اتفاقات عجیب به عنوان جنگجو اژدها انتخاب میشود.

فیلم (bad boys)

دو کارگاه پلیس وظیفه دارند از شاهد یک قتل محافظت کنند در حالی که روی محموله هروئین دزدیده شده نیز تحقیق میکنند در این راه اتفاقات و حوادث غیر منتظره ایی برای این 2 پلیس رخ میدهد.

فیلم (interstellar)

داستان درباره فضانوردانی است که از طریق کرم چاله ایی در نزدیکی زحل به کهکشان دیگری سفر میکنند تا سیاره قابل سکونتی بیابند.

فیلم مرد خاکستری

زمانیکه معروفترین مامور سی آی ای که هویتش برای هیچکس آشکار نیست به صورت تصادفی رازهایی تاریک درباره سی آی ای آشکار میکند و...
پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با دوره های اصولی و تخصصی ما با جدیدترین روش ها و توانایی مکالمه در 4ماه با قیمت استثنایی کلیک کنید.