…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Rate this post

درود فراوان خدمت دنبال کنندگان زبان هخا🖐 در این مقاله معرفی بهترین اپلیکیشن یادگیری انگلیسی برای شما قرار داده ایم. به طوری که شما بعد از استفاده از اپلیکیشن های معرفی شده انگلیسی را بلند مدت و با تمرین و استفاده روزانه از این برنامه ها یاد خواهید گرفت. اما قبل از مطالعه این مقاله پیشنهاد میکنم مهم ترین دلایل عدم موفقیت در یادگیری انگلیسی را مطالعه کنید. چرا که به شما کمک زیادی در جهت پیشرفت😍در یادگیری خواهد کرد. اگر هدف شما یادگیری انگلیسی با استفاده از اپلیکیشن ها است لازم است یادگیری کامل زبان انگلیسی در منزل را از کجا شروع کنیم؟ را حتما مطالعه کنید.

قبل از اینکه به معرفی اپلیکیشن های متنوع مفید بپردازیم ممکن است برای برخی از شما این سوال به وجود بیاید. که چرا برای یادگیری انگلیسی از اپلیکیشن ها استفاده کنیم استفاده از این برنامه ها چه فوایدی برای ما خواهد داشت؟

  • ابزار های آنلاین و اپلیکیشن ها به زبان آموزان کمک میکند تا مطالب را بسیار آسانتر از زمانی که در کلاس ها آموزش میبینند یاد بگیرند.
  • همچنین مهارتهای مختلف مانند مهارت شنیداری آنها را تقویت میکند.
  • تعداد استفاده کنندگان از اپلیکیشن ها برای یادگیری  انگلیسی امروزه افزایش یافته و تکنولوژی بیشترین موفقیت را در حفظ علاقه زبان آموزان داشته است.
  • از آنجا که تعداد استفاده کنندگان از تکنولوژی برای یادگیری انگلیسی در حال افزایش است. نشان دهنده این است که استفاده از تکنولوژی برای یادگیری پیشرفت زیادی کرده است. همچنین موفقیت آمیز بوده است بر خلاف گذشته که افراد برای یادگیری فقط به ثبت نام کلاس ها میپرداختند.
معرفی اپلیکیشن یادگیری انگلیسی

10 تا از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری انگلیسی

در سراسر جهان افراد زیادی وجود دارد که برای یادگیری انگلیسی تلاش بسیاری میکنند . این افراد ممکن است که در خانه و به صورت خود آموز و یا هم با ثبت نام در کلاس ها انگلیسی را یاد بگیرند . به خاطر سپردن مطالبی که در کلاس های انگلیسی که آموزش کتاب محور است. برعکس آموزش های انگلیسی ما به صورت اصولی و بدون هیچگونه کتابی این کلاس ها در هفته یکبار تشکیل میشوند ممکن است که فراموش کردن مطالب آسان باشد. امروز در این مقاله ما با شما درباره بهترین برنامه ها برای یادگیری انگلیسی صحبت خواهیم کرد.

اکثر برنامه ها نسخه رایگان دارند اما شما با توجه به خواسته خود میتوانید اقدام به تهیه نسخه پریمیوم آنها بکنید و این مشکلی ندارد. به یاد داشته باشید چندین برنامه را برای یادگیری ترکیب کنید و چندین برنامه را امتحان کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. استفاده فقط از یک برنامه ممکن است کمی خسته کننده شود و اکثر برنامه ها یادگیری و تقویت تمام مهارتهای شما را پوشش نمیدهند.

به همین خاطر انواع مختلف برنامه ها را امتحان کنید و مطمئن شوید که تمام مهارتهای شما مانند :خواندن , نوشتن , مکالمه کردن , گوش کردن را پوشش می دهید. استفاده از برنامه ها میتواند سرگرم کننده و روشی جالب برای تمرین مهارتهای انگلیسی شما باشد. این را فراموش نکنید که برنامه ها به تنهایی نمیتوانند نیاز های شما در انگلیسی را تامین کند و انگلیسی را از صفر تا صد به شما آموزش دهند.

نکته دیگر در رابطه با برنامه ها این است که شما نباید این انتظار را از آنها داشته باشید تا جدید ترین لغات و عبارات و ساختار ها را به شما آموزش دهند مطالبی مکه در برنامه ها موجود است معمولا مطالب بروز نیستند.

معرفی 10تا از بهترین اپلیکیشن یادگیری انگلیسی

1)Grammarly

Grammarly برنامه ایی است که در بخش اصطلاحات به شما کمک میکند. ای برنامه از جهت نوشتن ایمیل ها به زبان انگلیسی ,وبلاگ ها , پست های اجتماعی, پیشنهادات تجاری, قرارداد یا هر چیز دیگری در این راستا بنویسید بسیار مفید است.

این برنامه به شما اصلاحات املایی و گرامری و پیشنهاداتی برای تغییر ساختار جمله شما میدهد. علاوه بر این هر قسمت از نوشته شما که بتوانید مختصر تر بسازید را به شما پیشنهاد میکند. به عنوان مثال: به جای گفتن (من انگلیسی یاد میگیرم تا در کار پیشرفت کنم) ممکن است به شما پیشنهاد کند که بگویید (انگلیسی را یاد میگیرم تا در کار پیشرفت کنم ).

توجه داشته باشید که با این برنامه به درک خوبی از زبان انگلیسی نیاز خواهید داشت, زیرا گاهی اوقات ممکن است لحن شما در نوشته شما با این پیشنهاد درست نباشد.

برنامه grammarly

2)Duolingo

 

Duolingo یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های موجود برای یادگیری یک زبان جدید است . چرا؟ زیرا رایگان است و اپلیکیشنی بسیار کاربردی است. عنصر بازی Duolingo باعث میشود که کاربران در حین اینکه بازی میکنند انگلیسی یاد بگیرند و سرگرم شوند. اگر به دنبال اپلیکیشی برای یادگیری انگلیسی از سطح تقریبا پایین هستید این برنامه به شما کمک زیادی خواهد کرد. این اپلیکیشن می تواند به شما کمک کند تا مسلط شوید اما اگر به طور فعال زبان را مانند زبان مادری تمرین نکنید یا مهارت های درک مطلب خود را با گوش دادن به مکالمات بومی یا خود آمریکایی ها تمرین نکنید در این صورت به این زبان مسلط نخواهید شد.

 
معرفی اپلیکیشن یادگیری انگلیسی Duolingo

3)Memrise

Memrise یکی از اپلیکیشن هایی است که فلسفه شگفت انگیزی دارد, این طور است که شما یاد میگیرید با افراد واقعی در فضایی واقعی زبانی را درک کنید . صحبت کنید. به عبارت دیگر شما با این برنامه احساس میکنید که در هنگام صحبت کردن در دنیای واقعی با افراد و در کوچه و خیابان ها در حال صحبت کردن هستید. از طرفی این برنامه کمک میکند اعتماد به نفس شما بیشتر شود.

معرفی اپلیکیشن یادگیری انگلیسی Memrise

4)BBC Learning English

این برنامه درس های جامعی را بر اساس موضوعاتی از گرامر تا مهارت های  تلفظ و گفتار ارائه میدهد. همچنین برنامه BBC Learning English شامل سخنرانی هایی است .که در آن سخنران های بومی نحوه تلفظ صحیح کلمات و فعالیت هایی را که به شما امکان میدهد مطالبی که آموخته اید را تمرین کنید  نشان میدهند. تمرینات تکرار و گوش دادن هم وجود دارد که باعث تقویت مهارت مکالمه شما میشود.

معرفی اپلیکیشن یادگیری انگلیسی BBC Learning English

5)Babbel 

Babbel یک برنامه جامع یادگیری زبان است که تمام مهارتهای انگلیسی را در خود پوشش میدهد حتی از مکالمه اولیه تا پیشرفته. دروس بر اساس نیاز های فرد انتخاب میشود و مشکلات کاربر را حل میکند.یادگیری در این اپلیکیشن تقریبا با سرعت است نسبت به برنامه های معرفی شده قبل . این اپلیکیشن این قابلیت را دارد که افراد پیشرفت خودشان را پیگیری کنند و میزان آنرا بسنجند.

معرفی اپلیکیشن یادگیری انگلیسی Babbel 

6)HelloTalk

HelloTalk یک برنامه نو آورانه است که به کاربران کمک میکند تا مهارتهای مکالمه انگلیسی خود را با ارتباط دادن آنها با افراد بومی در کل جهان که می خواهند در رابطه با موضوعات مختلف مانند فرهنگ یا رویداد های جاری چت کنند تمرین کنند.

این کار کمک میکند که مهارت مکالمه شما تا درصد زیادی تقویت شود و در زمان نسبتا کم پیشرفت زیادی بکنید. این اپلیکیشن دارای ابزارهایی داخلی مانند:یادداشت یا تصحیح هم است.

معرفی اپلیکیشن یادگیری انگلیسی HelloTalk

7)Busuu

Busuu برنامه ایی است که توانایی اینکه کاربران  با سخنران های بومی از سراسر جهان میتوانند بازخورد خود را در مورد تلفظ و مهارت های نوشتاری خود ارائه دهند و گفتگو کنند. این اپلیکیشن دارای درس هایی از مهارتهای گرامر واژگان و تلفظ جامع است همچنین به بهبود درک کلی  شما از زبان انگلیسی کمک میکند. سطح پایه انگلیسی این برنامه برای یادگیری برای مبتدیان که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند رایگان است و عالی.

معرفی اپلیکیشن یادگیری انگلیسی Busuu

8)Rosetta Stone

معروف ترین اپلیکیشن  ,اپلیکیشن Rosetta Stone است و روشی که استفاده میکند کاملا منحصر به فرد است. چون هیچ ترجمه ایی به زبان خودتان به شما ارائه نمیدهد و شما را مجبور به یادگیری انگلیسی میکند و شما را جوری در زبان غوطه ور میکند که هیچ راهی جز یادگیری ندارید. این برنامه دارای تمرین هایی است که در نهایت باعث میشود به ساخت جملات و عبارات کاربردی روی بیاورید.

معرفی اپلیکیشن یادگیری انگلیسی Rosetta Stone

9)HelloEnglish

HelloEnglish که به عنوان بزرگترین پلتفرم یادگیری زبان انگلیسی در آسیا شناخته میشود برنامه ایی است که به عنوان یک برنامه گفتاری انگلیسی شناخته میشود. این برنامه دارای ویژگی های جالبی مانند ماژول های تعاملی است که کاربر میتواند دروس خود را از طریق بازی انجام دهد. همچنین میتواند با استفاده از فرهنگ لغت دو زبانه آن مهارت خواندن , نوشتن و گوش دادن خود را تقویت کند.

این برنامه ها میتوانند از بهترین راه ها برای شروع یادگیری یا  تقویت مهارت های موجود شما باشد. آنها همچنین میتواند مکمل خوبی برای هر شکل دیگری از یادگیری باشند که در حال حاظر دارید.

  • اپلیکیشن بعدی امکان یادگیری بلند مدت لغات و نکات گرامری را برای شما امکان پذیر میکند و تعداد لغاتی که به شما آموزش میدهد بیش از 2000 است. همانطور که قبلا اشاره کرده ایم بهترین روش یادگیری انگلیسی در زمان کم با تعداد بسیار بالا است . این اپ هم با این توانایی یادگیری را از لحاظ زمانی به حداقل میرساند اما این نکته را در نظر بگیرید که یادگیری واژگان را در جملات و متون استفاده کنید.

10) Anki

 با استفاده از این اپلیکیشن شما مدت زمان کمتری را صرف یادگیری لغات انگلیسی و نکات گرامری میکنید. زمان خیلی کمی را صرف یادگیری این مهارت ها می کنید. این اپ به جز یادگیری انگلیسی کاربرد های دیگری هم مانند استفاده برای رشته های مختلف هم دارد. برای کسانی که قصد استفاده از اپ Anki با گوشی اندروید را دارند باید بگوییم که استفاده از این اپ برای افراد رایگان است و به راحتی میتوانند از گوگل پلی دانلود و استفاده کنند. افرادی که از آیفون و سیستم عامل ios استفاده میکنند استفاده از این اپ در اپ استور پولی است. ولی نسخه رایگان این اپ برای استفاده کنندگان از آیفون در سیب اپ به صورت رایگان قرار داده شده.

همچنین این اپ به شما میگوید که چه چیزی را باید بخوانید و مرور کنید؟ و Anki دارای صدا و تلفظ و تصویر است و باعث میشود که شما هنگام یادگیری خسته و دلسرد نشوید. کسانی است که در مهارت واژگان در سطح نسبتا پایین هستند  و نیازمند یادگیری لغات و واژگان با تعداد بالا هستند مناسب است. نکته مهم در رابطه با این اپ این است که این اپ طوری طراحی شده که شما میتوانید آنرا در ویندوز خود هم نصب و استفاده کنید.

معرفی اپلیکیشن یادگیری انگلیسی(Anki)

بهترین اپلیکیشن های یادگیری لغات انگلیسی

(word up)

یکی از بهترین اپ هایی که میتوانید مهارت لغوی خود را بهتر کنید این برنامه است که در عین حال دارای دسته بندی های متفاوت از لغات است.

(drops)

این اپ برای کسانیکه علاقه به یادگیری کلمات انگلیسی دارند بسیار کاربردی است که در آن بیش از 4000 هزار کلمه و عبارت موجود است.
پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با دوره های اصولی و تخصصی ما با جدیدترین روش ها و توانایی مکالمه در 4ماه با قیمت استثنایی کلیک کنید. 

یک پاسخ

  1. I was wondering if you ever considered changing the page layout of your site?
    Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having one or 2
    images?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *