…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

در این جا آموزش گرامر انگلیسی از صفر را در خانه و به صورت تخصصی برای شما با روش های مختلف قرار داده ایم. گرامر یکی از مهارتهای مهم در یادگیری زبان انگلیسی است. تدریس گرامر انگلیسی از مبتدی مانند مهارتهای دیگر مهم است و ارزش همه مهارتهای زبان انگلیسی یکسان است و برای تقویت آن باید به صورت همزمان بپردازید. همانطور که مکالمه کردن اهمیت بسیاری دارد در زبان انگلیسی گرامر هم به همان اندازه مهم است.

سر فصل های این صفحه:

  •  یادگیری گرامر را از کجا شروع کنیم ؟
  • نکات مهم در یادگیری گرامر انگلیسی از صفر
  • برای یادگیری گرامر انگلیسی چه کتابی تهیه کنیم ؟
  • چرا زبان آموزان از یادگیری مهارت گرامر فرار میکنند؟
  • چگونه گرامر را فراموش نکنیم؟
  •  آشنایی با جدید ترین روش های یادگیری انگلیسی و آموزش گرامر 
  • آیا یادگیری گرامر از صفر با فیلم امکان پذیر است؟
آموزش گرامر انگلیسی

یادگیری گرامر را از کجا شروع کنیم؟

برای یادگیری یا آموزش گرامر انگلیسی از صفر در مرتبه اول حروف الفبا انگلیسی را آموزش ببینید. در مرتبه دوم شروع به یادگیری مبحث هایی که در آخر مقاله به آن اشاره شده کنید. در واقع مباحثی که به آن ها اشاره خواهیم کرد مقدماتی است که هر کس که به دنبال یادگیری مهارت گرامر است باید آن را بیاموزد. بعد از یادگیری تمام موضوعات اشاره شده, نحوه قرار گرفتن هر یک از موضوعات انگلیسی در جمله را هم بیاموزید.

چرا که مهم ترین بخش یادگیری شما قادر به تشخیص این باشید که هر فعل یا صفت در کدام قسمت از جمله قرار میگیرد باشید. این یعنی یادگیری اصولی که بتوانید مطالب را با تمام ریز نکات به صورت اصولی و در زمان کم با بازدهی بالا آموزش ببینید. بعد از یادگیری تمام موضوعات اشاره شده برای اینکه بتوانید تمام ساختار ها را بهتر درک کنید از تست های گرامر مربوط به آن ساختار استفاده کنید. و بعد از پاسخ دادن به سوالات اگر نیاز به تمرین بیشتر داشتید تست های بیشتری را پاسخ دهید.

ممکن است اوایل یادگیری گرامر, برای شما سخت باشد. اما بعد از مدتی با تکرار و تمرین به آسانی گرامر را یاد میگیرید ممکن است که حتی شروع به یادگیری حرفه ایی هم بکنید. قبل از اینکه به مکالمه کردن روی بیاورید باید به این نکته توجه کرد که گرامر را بیاموزید بعد به مکالمه کردن روی بیاورید. چرا که در هنگام مکالمه کردن باید از ساختار های گرامر  به درستی استفاده کنید و آنها را به خوبی آموخته باشید.

سعی کنید زبان انگلیسی را اصولی و تخصصی آموزش ببینید چرا که دیگر نیازی نیست دوباره به دنبال یادگیری باشید بعد از اینکه دوره تخصصی را تهیه کردید. اگر تخصصی و اصولی آموزش نبینید دوباره باید به دنبال خرید دوره و شرکت در کلاس های مختلف باشید. و این باعث میشود دوباره هزینه و وقت زیادی را صرف یادگیری کنید. لطفا در خرید دوره و کلاس هایی که شرکت میکنید خیلی دقت داشته باشید. و اگر سوالی چه در این زمینه چه در زمینه های دیگر از قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

آموزش گرامر انگلیسی

نکات مهم در یادگیری گرامر انگلیسی از صفر 

  1. در یادگیری گرامر همیشه سعی کنید ساختار های مورد نیاز و مهم را که در نهایت نیاز شما را رفع کند یاد بگیرید.
  2. یادگیری گرامر های مهم و اصلی مانند گرامر شرطی نوع صفر, حال ساده, حال کامل, گرامر استمراری به شما کمک خواهد کرد که زودتر به نتیجه برسید و پیشرفت کنید.
  3. اگر قصد شما از یادگیری انگلیسی این است که زودتر بتوانید گرامر را آموزش ببینید از این روش استفاده کنید و مکالمات خود را چندین برابر جذاب تر کنید. این روش در آموزشگاه ها و سایتهای مختلف مانند سایت زبان هخا  برای کسانیکه به صورت جامع میخواهند در طی مدت زمان کم و انگلیسی را یک بار برای همیشه یاد بگیرند استفاده میشود.
  4. در برخی از شرایط ممکن است که شما از هراس از اشتباه کردن یا نا امید شدن را داشته باشید رخ دادن این احساسات بسیار نرمال است. اگر نیت شما این است که انگلیسی را یاد بگیرید, بدون اینکه به نظرات دیگران اهمیت دهید فقط و فقط تلاش کنید و تا وقتی که به نتیجه نرسیدید دست بر ندارید. 

برای یادگیری گرامر انگلیسی از صفر چه کتابی تهیه کنیم؟

 اولین قدم برای یادگیری یا آموزش گرامر انگلیسی از صفر خرید کتاب است. خرید کتاب کمکی به تقویت گرامر یا یادگیری آن از پایه نمیکند چرا که این ثابت شده است. خرید کتاب دیگر نیاز شما را رفع نمیکند  و زمانی بسیار زیاد معمولا 1 الی 3 سال باید صرف خواندن آن کرد. برای کسانی که قصدشان از یادگیری انگلیسی توانایی مکالمه کردن است خرید کتاب های مختلف اصلا توصیه نمیشود.

پیشنهاد میکنم از روش های جدید و مکالمه محور استفاده کنید و مقاله آموزش زبان انگلیسی با جدید ترین روشها را مطالعه کنید که باعث میشود در زمان بسیار کم مکالمه کنید. کسانی که اجبار زیادی برای خرید کتاب دارند میتوانند از کتاب BASIC GRAMMAR IN USE استفاده کنند. همچنین برای آشنایی بیشتر با روش های رایگان دیگر برای یادگیری گرامر آموزش گرامر انگلیسی فقط با چت جی پی تی را مطالعه کنید.

آموزش کامل گرامر انگلیسی

نکته :اگر قصد مکالمه کردن را از یادگیری انگلیسی دارید باید این نکته را در هنگام یادگیری به کار ببرید. لغات و اصطلاحاتی که می آموزید در کنار آن باید ساختار های گرامر را هم یاد بگیرد و بعد از مدت کوتاهی شروع کنید به مکالمه کردن با همان ساختار ها و لغاتی که میدانید.

نکته بالا برای افرادی صدق میکند که سطح مبتدی دارند و دچار گمراهی شده اند  که آموزش گرامر را چگونه شروع کنند.

ولی قبل از آن پیشنهاد میکنیم دلایلی که باعث عدم موفقیت در زبان انگلیسی میشود را مطالعه کنید.

چرا زبان آموزان از یادگیری مهارت گرامر فرار میکنند؟

همانطور که میدانید قبل از اینکه شروع به یادگیری گرامر کنید باید آموزش زبان انگلیسی از پایه را یاد بگیرید. اما بخش مهم یا مهم ترین بخش زبان انگلیسی گرامر است, چون زمانی که شما معنی لغات و تلفظ آنها را یاد گرفته اید. اما وقتی میخواهید کلمات را در جملات به کار ببرید باید با ساختار های گرامری آشنا باشید و بتوانید درست جمله بسازید. افرادی که توانایی بالا در جمله سازی دارند دارای مهارت گرامر هستند, به عبارت دیگر شما برای اینکه بتوانید انگلیسی جمله بسازید باید گرامر را کامل آموزش ببینید.

حالا برسیم به قسمت مهم ماجرا ,چرا زبان آموزان از یادگیری مهارت گرامر فرار میکنند؟ با وجود اینکه زبان آموزان دوست ندارند که مهارت گرامر را یاد بگیرند اما در این مهارت ضعف دارند. این یکی از مشکلاتی بزرگی است که درصد بسیار بالایی از زبان آموزان با این مشکل روبه رو شده اند و برخی از آنها به دنبال یادگیری زبان انگلیسی بدون یادگیری مهارت گرامر هستند.

اما نکته مهم در قسمت این است که یادگیری کامل انگلیسی بدون یادگیری گرامر غیر ممکن است که بدون یاد گرفتن گرامر بخواهید انگلیسی را کامل یاد بگیرید اکثر این زبان آموزان به دنبال راه های مختلف یادگیری انگلیسی بدون گرامر هستند. یکی از دلایلی که زبان آموزان سطح قابل قبولی در مهارت گرامر ندارند و از یادگیری آن فراری اند این است که. معلمان در مدرسه گرامر را خوب و اصولی آموزش نداده و اهمیتی به این مهارت مهم نداده اند و نوع تدریس آنها جوری بوده که زبان آموز را از یادگیری فراری داده.

همچنین این اتفاق باعث شده سخت بودن زبان انگلیسی خصوصا مهارت گرامر به عنوان پیش زمینه ایی در ذهن دانش آموزان جای بگیرد. حتی خیلی از افراد فکر میکنند انگلیسی به قدری سخت است که آنها توانایی و استعداد یادگیری آن را ندارند. این ها نمونه ایی که تدریس های نادرست معلمان است که به دانش آموزان منتقل کرده و باعث شده اند که خیلی ها در سن بالا شروع به یادگیری این زبان فوق العاده کنند.

اما نکته ایی که در هیچ جا تقریبا به آن اشاره نشده است در رابطه با زبان انگلیسی این است که یادگیری این زبان بسیار آسان است. به شرطی که اصولی آموزش داده شود. به همین دلیل توصیه میشود که از دوره هایی استفاده کنید که یادگیری انگلیسی اصولی و تخصصی باشد مانند سایت زبان هخا.

 نکته ایی که باید در نظر بگیرید قبل از یادگیری زبان انگلیسی یادگیری تمام مهارت ها است. هیچوقت سعی نکنید چند مهارت را در انگلیسی یاد بگیرید و مهارت گرامر را چون برای شما سخت است یاد نگیرید. عموما در این وضعیت شما انگلیسی را یاد نگرفته اید.

چگونه گرامر را فراموش نکنیم؟

در هنگام آموزش تمام نکات را در دفتر زبان خود یادداشت کنید. این کار به شما کمک میکند اگر مطالب را فراموش کردید با نگاهی به دفتر خود دوباره مطالب برای شما یادآوری شود. روش دوم :بعد از آموزش مطالب را تکرار و تمرین کنید و جملات مختلف با ساختار مورد نظر بسازید. تعداد مثالهایی که بعد از آموزش میزنید بستگی به ذهن خودتان دارد.

آشنایی با روش جدید برای یادگیری انگلیسی و آموزش گرامر 

 اگر شما هم جزء کسانی هستید که برای یادگیری گرامر به روش های آسان هستید. بعد از مطالعه مطالب این صفحه با نحوه یادگیری ساختار های گرامر که فکر میکنید بسیار سخت است آشنا میشوید. حتی با مطالعه 5 مقاله ایی که در این صفحه برای شما قرار دادیم 5 تا از مهم ترین ساختار ها را به شما با روشی نوین به صورت رایگان آموزش دادیم. که یکبار برای همیشه ساختار های گرامر را خوب یاد بگیرید.

همچنین اگر به دنبال تقویت گرامر خود هستید از مطالب رایگان ما استفاده کنید و از قصد یادگیری گرامر به صورت تخصصی دارید از دوره ی ما تخصصی ما میتوانید استفاده کنید هرگز سمت خرید کتاب های مختلف گرامر نروید و این کاری است که اکثر شما انجام داده اید که خرید کتاب های مختلف گرامر باعث یادگیری شما نمیشود اگر کنجکاو هستید که چرا این عقیده را داریم  این مطلب آموزش زبان انگلیسی با روش اصولی با نتیجه دهی تضمینی را مطالعه کنید.

آیا یادگیری گرامر از صفر با فیلم امکان پذیر است؟

در ادامه درباره این روش کامل صحبت خواهیم کرد اما قبل از آن باید بگویم که افراد زیادی طرفدار استفاده از این روش عالی و رایگان برای یادگیری مهارت گرامر هستند. اما خیلی افراد دیگر هم آشنا نیستند با این روش حتی اسم این روش هم تا به حال نشنیده اند. این روش نکات مثبت بسیار زیادی دارد از جمله جواب دهی قطعی آن است و حتی غیر ممکن است که بعد از به کار بردن این روش نتیجه ایی از آن دریافت نکنید. به همین دلیل اگر شما هم جزو کسای هستید که یادگیری گرامر را مداوم به تعویق می اندازید به شدت این روش را به شما پیشنهاد میکنیم.

یادگیری گرامر از طریق فیلم و سریال این گونه است که شما یک جمله ایی را در فیلم یا سریال میشنوید و آنرا حفظ میکنید. بدون اینکه زمان اون جمله را بدانید و با ساختار و قواعد آن آشنا باشید. شما با تماشا فیلم و سریال و حفظ جمله های متنوع و دیالوگ های گوناگون اون فیلم نحوه جمله سازی را یاد میگیرید. و به صورت خودکار ساختار های گرامر را یاد میگیرید و بعد از مدتی بدون اینکه متوجه شوید در هنگام مکالمه کردن ساختار هایی که یاد گرفته اید را استفاده میکنید. این روش یادگیری گرامر رایگان است همچنین علاوه بر یادگیری گرامر میتوانید مقاله یادگیری انگلیسی با فیلم و سریال حتما مطالعه کنید.

پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با دوره های اصولی و تخصصی ما با جدیدترین روش ها و توانایی مکالمه در 4ماه با قیمت استثنایی کلیک کنید. 

یادگیری فعل و فاعل انگلیسی

آموزش ضمیر انگلیسی

آموزش گرامر شرطی نوع صفر

آموزش صفت انگلیسی

آموزش گرامر حال کامل انگلیسی

آموزش کامل گرامر چت جی پی تی