…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Rate this post

سلام خدمت دنبال کنندگان سایت زبان هخا 🖐🙂.همانطور که میدانید ما و تیم زبان هخا تمام سعی و تلاش خود را میکنیم تا به شما جدید ترین روش ها و راه هایی را معرفی کنیم. که نتیجه دهی در آن تضمینی باشد و با استفاده از آن بتوانید انگلیسی را در خانه آموزش ببینید.

در این مقاله یکی دیگر از جدید ترین روش ها یا ابزار ها به نام چت جی پی تی است. که با استفاده از آن انگلیسی را کاملا رایگان میتوانید🤯 تمرین کنید و یاد بگیرید به شما معرفی میکنیم . قبل از مطالعه این مقاله که در رابطه با یادگیری گرامر انگلیسی با (Chat GPT)و آشنایی با این ابزار است. مقاله آموزش زبان انگلیسی رایگان با چت جی پی تی همراه کاربرد های آن را مطالعه کنید. چرا که تمام مطالب مربوطه به  چت جی پی تی (Chat GPT) را برای شما قرارداده ایم .

عنوان های این مقاله

  • آشنایی با ابزار چت جی پی تی (Chat GPT)
  • استفاده از چت جی پی تی مخصوص چه کسانی است ؟
  • نحوه یادگیری گرامر با چت جی پی تی (Chat GPT)
  • ارائه نکات مهم و ضروری
  • سوالات متداول
  • کاربرد گرامر انگلیسی با(Chat GPT)
  • چند مثال باید هنگام یادگیری ساختار ها بزنیم ؟
آموزش گرامر انگلیسی با(Chat GPT)

چت جی پی تی  که به انگلیسی (Chat GPT) است ابزاری است که توسط شرکت open Al ساخته شده که شما توانایی چت کردن به زبان انگلیسی یا فارسی را خواهید داشت . اگر شما هم مانند افراد دیگری که مقیم ایران هستید پیشنهاد میکنم که مقاله بالا را مطالعه کنید. چرا که احتمالا برای ورود به سایت با مشکلاتی روبه رو خواهید شد که راه حل هایی برای رفع این مشکل برای شما قرار داده ایم.

استفاده از چت جی پی تی مخصوص چه کسانی است ؟

تمام افرادی که قصد یادگیری انگلیسی را دارند میتوانند از چت جی پی تی استفاده کنند. جز کسانی که در سطح پایین در زبان انگلیسی هستند مانند: افرادی که در سطح A1 هستند در کنار یادگیری انگلیسی میتوانند از این ابزار استفاده کنند.

یکی از دلایلی که این ابزار مناسب نیست تا افراد سطح مبتدی از آن استفاده کنند. این است که این سایت طوری طراحی شده که شما مطالبی را یاد بگیرید و توانایی تمرین کردن با این ابزار را داشته باشید نه اینکه بخواهید از صفر تا صد انگلیسی را با این سایت یاد بگیرید. بیشترین کمکی هم  که این ابزار میتواند به تقویت مهارتهای شما بکند تقویت مهارت مکالمه و خصوصا گرامر است. در ادامه به شما آموزش میدهیم که چطور به صورت اصولی و تخصصی مهارت گرامر خود را تا درصد زیادی تقویت کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که این ابزار مخصوص کسانی است که قادرند انگلیسی را تنهایی و خود آموز آموزش ببینند و تمرین کنند.

نکته قابل توجه در اینجا این است که شما قبل از اینکه قصد یادگیری و تمرین را با این ابزار داشته باشید. باید از سطح زبان انگلیسی خود باخبر باشید و آزمون تعیین سطح داده باشید.

نحوه یادگیری گرامر با چت جی پی تی (Chat GPT) 

بهترین روش برای یادگیری کامل و بهتر گرامر این است که ساختار مورد نظر را با مثال های بسیار یاد بگیرید. این یک روش اصولی برای یادگیری تمام ساختار های مختلف گرامر است که ما تاکید زیادی به انجام این کار داریم. اگر مطالب آموزش کامل گرامر انگلیسی از صفر تا صد مطالعه کرده باشید متوجه خواهید شد که این کار نه تنها باعث میشود کاملا ساختار مورد نظر را یاد بگیرید.

بلکه میزان فراموش کردن مطالبی که تمرین کرده اید با این روش تا حد زیادی کاهش می دهد. با بهره گیری از این میانبر دیگر نگران فراموش کردن مطالب و ساختار ها نخواهید بود چون فراموش کردن خیلی سخت خواهد شد. این روش در بیشتر دانشگاه ها کشور های خارجی مورد استفاده قرار میگیرد و طبیعتا طرفداران بسیار زیادی هم به خود جذب کرده است. 

یکی از مهم ترین فواید استفاده از چت جی پی تی مشکل بیشتر افرادی که از روش مثال زنی بسیار برای یادگیری گرامر استفاده میکنند را کاملا حل میکند. همچنین شما برای تمام ساختار های گرامر از این ابزار میتوانید کنید چون چی جی پی تی هیچ محدودیتی در این زمینه ندارد. علاوه بر این تنوع مثال ها برای یادگیری هر ساختاری بسیار بالا است. و این سایت خلاقیت شما را رشد میدهد و کمک میکند مثال های کاربردی بزنید. 

نکته : نکته قابل توجه در اینجا این است که ابزار چت جی پی تی جوری طراحی شده. که شما توانایی تقویت و تمرین همه ی مهارتهای زبان انگلیسی با آن را دارید.

سوالات متداول

1.آیا میتوان از چت جی پی تی برای یادگیری گرامر استفاده کرد؟

بله حتی بسیاری از افراد که به دنبال یادگیری مهارت گرامر در انگلیسی هستند از این روش استفاده میکنند. این روش بیشتر در بین زبان آموزانی محبوب است که یادگیری گرامر را مشکل و سخت میدانند. چرا که این ابزار به بهترین روش ساختار های گرامر را با مثال های آن مانند سایت زبان هخا به زبان آموزان توضیح میدهند.

2. استفاده از چت جی پی تی برای یادگیری گرامر مناسب است؟

بله مناسب است و سالانه افراد زیادی از این روش برای یادگیری ساختار های گرامر انگلیسی و تمام مهارت های آن استفاده میکنند.

3.چقدر طول میکشد تا با چت جی پی تی گرامر انگلیسی را یاد گرفت؟

این موضوع کاملا بستگی دارد به سرعت عملکرد شما در یادگیری بستگی دارد. برخی افراد به دلیل سرعت بالای آنها در یادگیری در طی 5 الی 7 ماه مهارت گرامر را یاد میگیرند. 

4.آیا برای یادگیری گرامر با چت جی پی تی نیاز به داشتن پیش زمینه در این حیطه وجود دارد یا نه؟

برای یادگیری گرامر با این هوش مصنوعی شما نیاز به پیش زمینه خاصی ندارید بلکه تنها چیزی که باید به یادگیری آن بپردازید این است که در معنا و مفهوم فعل و فاعل انگلیسی و صفت در زبان انگلیسی را بدانید.

کاربرد گرامر انگلیسی با(Chat GPT)

یکی از اصولی ترین روش ها برای یادگیری گرامر همانطور که ما همیشه به آن تاکید میکنیم این است که ساختار های مختلف گرامر را با استفاده از مثال های زیاد آموزش ببینید. برای مثال :شما میتوانید از چت جی پی تی سوال کنید که با ساختار حال کامل استمراری بزن. یادگیری با استفاده از این روش که از جدید ترین روش ها است در کمتر جایی به شما آموزش داده میشود باعث میشود که ساختار و مطالبی که آموزش دیده اید ملکه ذهنتان شود.

البته این را فراموش نکنید که منظور ما از مثال زدن این نیست که شما 1 الی 5 مثال بزنید. این روش یکی از روش هایی است که ما در دوره یادگیری زبان انگلیسی به صورت اصولی خود به زبان آموزان آموزش میدهیم. تا در زمان کمی قادر شوند مهارت گرامر خود را تقویت کنند و استفاده از این روش بعد از مدتی باعث میشود که شما به صورت خودکار ساختار ها را در مکالمه خود استفاده کنید.

هر سوالی در رابطه با گرامر و ساختار ها دارید میتوانید از چت جی پی تی استفاده کنید .برای مثال : تفاوت ساختار حال ساده و گذشته ساده  وقتی که پاسخ را از این سایت دریافت کردید و متوجه منظور آن نشدید از سایت درخواست کنید که مطالب را به فارسی ترجمه کند.

کاربرد گرامر انگلیسی با(Chat GPT)

چند مثال باید هنگام یادگیری ساختار های گرامر انگلیسی بزنیم ؟

افراد زیادی ممکن است که بعد از مطالعه این مقاله این سوال به ذهنشان  بیاید که چند مثال برای یادگیری ساختار ها کافی است و یا ما بعد از چند مثال ساختار ها را کامل یاد میگیرم .تعداد مثال ها باید 30 یا 40 تا باشد در صورتی که شما کمتر از این تعداد مثال برای یادگیری استفاده کنید یادگیری شما بی نتیجه خواهد شد. سعی کنید کمتر از این تعداد مثال نزنید اما اگر علاقه داشتید که از مثال های بیشتر استفاده کنید بستگی به میل خودتان دارد.

پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با دوره های اصولی و تخصصی ما با جدیدترین روش ها و توانایی مکالمه در 4ماه با قیمت استثنایی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *