…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

اگه قصد داری  تو 3 ماه 😲بتونی مکالمه کنی تا آخر با من همراه باش .این صفحه تمام مطالب مربوط به آموزش مکالمه انگلیسی ,یادگیری آن با جدید ترین روش است که در زمان خیلی کم به مکالمه مسلط میشوید. پس اگر از آن استفاده نکنید فقط خودتان ضرر خواهید کرد.🤷‍♂️ در ادامه راه های مکالمه کردن در خانه و یادگیری مکالمه و همچنین تقویت این مهارت مهم را به صورت تخصصی و رایگان آموزش خواهیم داد. این مطلب مخصوص کسایی هست که خواهان مکالمه کردن هستند و نمیدانند که یادگیری کامل انگلیسی را از کجا شروع کنند؟

مطالبی که در این صفحه آموزش خواهید دید:

  • مطالعه مقاله آموزش مکالمه انگلیسی در خانه مخصوص چه کسانی است؟
  • معرفی تکنیک های موثر برای روان بودن مکالمه انگلیسی
  • ارائه بهترین روش های تقویت مهارت مکالمه انگلیسی
  • رعایت نکات حیاتی در زمینه مکالمه کردن 
  • اشتباهات رایج یادگیری در خانه 
آموزش مکالمه انگلیسی در 3 ماه

مقاله پیشنهادی : آموزش فعل و فاعل انگلیسی

امروز از بهترین روش ها که سبب تقویت مکالمه و speaking شما میشود را معرفی میکنیم تا با استفاده از این تکنیک ها مکالمه خود را چند لول ( مرحله) بالا ببرید. و بعد از استفاده از این روش های موثر و دیگر بدون هیچ ترس و استرسی یه مکالمه روان با دیگران داشته باشید.

مکالمه کردن بخش بزرگی از زبان انگلیسی است که 90 درصد زبان آموزها  این مشکل دچار هستند و دنبال راه حل برای رفع  مشکل هستند.

یکی از مهم ترین بخش در یادگیری زبان انگلیسی توانایی مکالمه کردن است که کمتر کسی با روش های قدیمی آموزشگاه از آن برخوردار است .اگر شما هم به دنبال تقویت مهارت مکالمه کردن به دنبال پیشرفت خودتان هستید. مطالب این صفحه  را مطالعه کنید حتی اگه سطح شما مبتدی باشد. نگران مکالمه کردن نباشید چون یک راه حل عالی براتون دارم تحت عنوان روش اصولی .

اگر کسی زبان انگلیسی را آموزش دیده باشد اما مهارت مکالمه کردن ضعیفی داشته باشد در اصل زبان انگلیسی را یاد نگرفته. چون مکالمه کردن است که باعث میشود ما با دیگران ارتباط برقرار کنیم و نقاط ضعف و قوت خود را متوجه شویم. با داشتن این شرایط مثل کسی هستیم که توانایی صحبت کردن دارد اما نمیتواند چیزی را بشنود. همچنین توانایی مکالمه کردن باعث افزایش اعتماد به نفس هم میشود.

 

مطالعه مقاله آموزش مکالمه انگلیسی در خانه مخصوص چه کسانی است؟

افرادی که قصد یادگیری مکالمه انگلیسی در هر سطحی حتی در سطح پایین را دارند. با استفاده از تکنیک های موثری که آموزش خواهیم داد در ادامه میتوانند اقدام به یادگیری این مهارت بکنند. اگر شما در زمینه مکالمه انگلیسی پیش زمینه ایی دارید هم میتوانید از این تکنیک ها استفاده کنید و مهارت مکالمه کردن خود را در زمان کم تقویت کنید.

اما روش های ذکر شده مخصوص کسانی است که هدف آنها از یادگیری مکالمه انگلیسی صحبت مانند مردم آمریکا یا نیتیو است. میتوانند از مطالب این مقاله که ارزشی بالاتر از 5 میلیون دارد استفاده کنند و مکالمه ایی کاملا روان و عالی, بدون مکث کردن و اشکال تلفظی داشته باشند و به آرزوی قلبی خود برای مهاجرت و… برسند. همچنین شما میتوانید با استفاده از دوره های یادگیری انگلیسی اصولی در زبان هخا تنها در 4 ماه مثل بچه های کف نیویورک میتوانید مکالمه کنید و تمام مهارتهای انگلیسی را یک جا در 4 ماه آموزش ببینید.

⭐️ تکنیک های موثر برای روان بودن مکالمه انگلیسی

اگر دغدغه اصلی شما در هنگام مکالمه این است که بدون مکث جملات فارسی را به معادل انگلیسی آن تبدیل کنید. و از ساختار های مناسب و درست استفاده کنید در هنگام مکالمه یا speaking  از دو روش معرفی شده حتما استفاده کنید. استفاده از این روش ها برای تمامی افراد در هر سطحی از زبان انگلیسی مناسب است خصوصا افرادی که درگیر گرفتن مدرک آیلتس هستند. چون در نهایت در مدت زمان کم باعث یادگیری و روان بودن مکالمه شما میشود و راه حلی عالی برای عدم اتلاف وقت در زمان یادگیری میشود. نکته جالب در رابطه با این تکنیک ها نتیجه دهی تضمینی و اثبات شده است.

 

1) تکرار (Repeat)

یکی از راحت ترین روش ها برای یادگیری و توانایی مکالمه تکرار است. تکرار در طی یک مدت زمان باعث میشود مطالب ملکه ذهن شما شوند و فراموش کردن مطالب هم سخت خواهد شد. همچنین یکی از عواملی که باعث میشود مطالب در ذهن شما حک شود تکرار است. در هنگام استفاده از این مطالب شما باید تا حد امکان از مطالب تکراری استفاده کنید. استفاده از مطالب تکراری برای گوش کردن و خواندن استفاده کنید و این تکرار مطالب  را در هر زمینه ایی از مهارت های انگلیسی خود به کار ببرید.

لیستی برای خود بسازید و در آن موزیک , سریال و فیلم , اخبار و پادکست ها و هر محتوایی که دوست دارید را میتوانید در این لیست قرار دهید. و به صورت دوره ایی و به مدت چند وقت این مطالب را آنقدر گوش کنید و تکرار کنید و سمت محتوا های جدید تا چند وقت نروید. ترجیها جملات و عباراتی که متوجه شدید بعد از شنیدن تکرار کنید و سعی کنید مانند آن جملات و عبارات تلفظ کنید و به زبان بیاورید. به عبارت دیگر نحوه تلفظ و گفتار گوینده را تقلید کنید. این کار باعث میشود سطح پیشرفت شما در مکالمه بیشتر باشد.

تکرار مطالب یکسان در یک بازه زمانی باعث جا افتادن مطالب میشود باید بین 30 الی 45 روز باشد. دقت کنید مطالبی که در لیست خود قرار خواهید داد متناسب با سطح خود انتخاب کنید. اگر سطح شما سطح پایینی است پیشنهاد میکنیم از مطالب و محتوای ساده تری استفاده کنید.

آموزش مکالمه انگلیسی (تکنیک تکرار)

2) با صدای بلند بخوانید (Read loudly)

این روش به عنوان یکی از بهترین روش ها شناخته شده است که شما باید با خواندن مطالب و محتوا با صدای بلند و روزانه به مدت چند دقیقه انجام دهید. انجام این کار را به روتین روزانه خود اضافه کنید. کاربرد این روش فقط در یادگیری مکالمه انگلیسی نیست و در یادگیری مسائل درسی هم به کار میرود. بر اساس تجربه برخی از زبان آموزان در هنگام مکالمه کردن ناهماهنگی بین دهان و زبان آنها وجود دارد.

یکی از دلایلی که زبان آموزان زیادی از این روش استفاده میکنند این است که مشکل ناهماهنگی بین دهان و زبان در هنگام مکالمه با این روش کاملا حل میشود.

نکته: در صورتی که با کلمه ایی مواجه شدید که با تلفظ آن آشنا نبودید از دیکشنری استفاده کنید و از اشنباه خواندن و تلفظ کردن ترس نداشته باشید.

مدت زمان استفاده از این دو تکنیک را که بر اساس میل خودتان  میتواند بین 5 یا 6 ماه باشد بعد از نتیجه گرفتن نظر خود را درباره این تکنیک ها در میان بگذارید تا راهنمایی های لازم را با شما در اختیار بگذاریم .

چگونه مکالمه انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

در ادامه راه هایی را برای شما قرار داده ام که شما میتوانید مسلط شوید به مکالمه کردن .همه این راه ها اثبات شده اند پس نگران هیچ چیز نباشید و فقط آنرا انجام دهید.

قبل از اینکه به تقویت مهارت مکالمه کردن خود بپردازیم نکاتی را باید به شما بگویم. برای شروع به یادگیری زبان و مکالمه کردن هیچوقت دیر نیست یا به اصطلاح ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. پس نگران نباشید روان انگلیسی صحبت کردن دیگران نباشید و فقط یبر پیشرفت خود تمرکز کنید.

1) شرکت در دوره های مجازی مکالمه محور

یکی از روش هایی که میتوانید مهارت مکالمه یا listening خود را تقویت کنید شرکت در کلاس ها یا دوره های مکالمه محور انگلیسی است. این کار باعث میشود مهارت مکالمه خود را تا درصد بالایی تقویت کنید. در دوره های مکالمه محور شما میتوانید بعد از مدت زمان کم انگلیسی صحبت کنید و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید.

2) استمرار داشته باشید

استمرار داشته باشید و تا آخر راه مسیری که پیش رو دارید را طی کنید با هدف و انگیزه البته. فرق شمایی که استمرار دارید با کسی که استمرار ندارد در این است که شما زودتر از آن به نتیجه خواهید رسید.

3) استفاده از اپلیکیشن ها

استفاده از اپلیکیشن های مختلف به شما کمک میکند که انگلیسی را  بهتر یاد بگیرید. این روش  گزینه خوبی است برای شمایی که تصمیم به یادگیری انگلیسی در خانه را دارید است. اپلیکیشن های مختلف و مفیدی وجود دارد که با استفاده از آنها و در زمان تعیین شده با آموزش روزانه میتوانید انگلیسی را یاد بگیرید. و لذت مکالمه انگلیسی را بچشید.

4) افکار منفی را دور بریزید

راه های آموزش مکالمه انگلیسی در خانه

مکالمه کردن را شروع کنید در هر وضعیتی که هستید و هرگز از خودتان خجالت نکشید. با خودتان و صدای خود راحت باشید در هنگام مکالمه کردن به این فکر نکنید. چرا من چقدر بد مکالمه میکنم یا من اصطلاحات و عبارات زیادی یاد نگرفته ام پس هنوز مکالمه نکنم وقتی کلمات بیشتر آموختم اون زمان شروع به مکالمه کردن میکنم این اشتباه است. همین رفتار شماست که باعث میشود نتیجه نگرفتن شما میشود لطفا این اشتباه را تکرار نکنید

5) کمالگرا نباشید

همان طور که گفتم با هر کلماتی که یاد گرفته مکالمه کردن را شروع کنید. ما از شما انتظار این را نداریم که در اول راه مثل استادان مکالمه کنید. شما در صورتی میتوانید نتیجه بگیرید که بعد مدتی مکالمه کردن سعی کنید که مکالمه و مشکلات خود را برطرف کنید. این است که باعث نتیجه گرفتن شما با مکالمه کردن میرسد.

6) تماشای فیلم و سریال

 یکی دیگر از روش های یادگیری انگلیسی در خانه تماشای فیلم و سریال است. یادگیری انگلیسی با تماشای فیلم و سریال یکی از روش های پرطرفدار در مکالمه است و نتیجه دهی بالایی دارد. این روش برای مکالمه کردن به شرطی نتیجه میدهد که این تکنیک ها را استفاده کنید .اگر میخواهید یک فیلم و سریال را بازدهی بالایی از آن دریافت کنید.

اگر قصد دارید به کودک خود مکالمه کردن کودک خود را دارید مطالعه کنید. یادتون نره که مهم ترین اصل برای یادگیری زبان انگلیسی اصولی و تخصصی آموزش دیدن است. که پیشنهاد میکنم از دوره های ما بهره ببرید چرا که هیچوقت پشیمان نخواهید شد که آنرا تهیه کردید.

پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با دوره های اصولی و تخصصی ما با جدیدترین روش ها و توانایی مکالمه در 4ماه با قیمت استثنایی کلیک کنید.