…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Rate this post

درود بر دنبال کنندگان سایت زبان هخا 👋😃.در این مقاله که مربوط به آموزش انگلیسی با چت جی پی تی یا همان یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی chat gpt است. قرار است یکی از کم هزینه ترین و در عین حال عالی ترین روش های یادگیری و تقویت مهارتهای انگلیسی است را به شما معرفی کنیم.

برای پیشرفت در زمان کم در یادگیری انگلیسی باید از روش های اصولی استفاده کنید. یادگیری مهارتهای مختلف انگلیسی با چت جی پی تی به شما کمک میکند که در زمان کم و به صورت خود آموز مهارتهای مختلف انگلیسی را به صورت رایگان تقویت کنید. البته این را فراموش نکنید که شما بعد از مطالعه این مقاله میتوانید از چت جی پی تی رایگان استفاده کنید.🤩

سر فصل های مقاله :

  • چت جی پی تی چیست؟ chat gpt یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی

  • نحوه استفاده از(chat gpt) در ایران

  •  مکالمه انگلیسی با چت  جی پی تی (Chat GPT)

  • ارائه نکات مهم و ضروری در هنگام استفاده از چت  جی پی تی (Chat GPT)

  • فواید استفاده از چت  جی پی تی(Chat GPT)

  • کاربرد چت جی پی تی(Chat GPT) در یادگیری انگلیسی 

  •  اپلای کردن فقط با استفاده از چت جی پی تی(Chat GPT)

یکی از جدیدترین روش های یادگیری زبان انگلیسی یادگیری با استفاده از (Chat GPT) است. بیشتر کسانی که از این روش برای یادگیری استفاده میکنند افرادی هستند که هدف آنها یادگیری انگلیسی به صورت رایگان و خود آموز است. چت جی پی تی یک مدل زبانی است که توسط یک شرکت open Al به وجود آمده و وظیفه آن برداشتن یک دسته از کلمات و کنار هم قرار دادن آن به روش منطقی است .از آنجایی که به منابع اطلاعاتی عظیمی دسترسی دارد پاسخ هایی هم که به شما میدهد صحیح است. این هوش مصنوعی  به شما کمک زیادی برای تقویت و رشد زبان انگلیسی میکند و همچنین امکان اصلاح پاسخ را هم دارد.

آموزش انگلیسی با چت جی پی تی چیست؟

نحوه استفاده از(chat gpt) در ایران

همانطور که میدانید یکی دیگر از روش های یادگیری زبان انگلیسی به جز یادگیری انگلیسی با فیلم و سریال , یادگیری انگلیسی با چت جی پی تی است. از آنجایی که سایت چت جی پی تی سایت خارجی است و ممکن است که افرادی که در ایران زندگی میکنند و قصد استفاده از این سایت را دارند با مشکلاتی مختلفی برای ورود به سایت مواجه شوند. ما برای رفع این احتمال دو راهکار برای شما قرار داده ایم برای زمانی که با این مشکل رو به  رو شدید از این دو راهکار استفاده کنید.

  1. روش اول برای ورود به سایت خرید شماره مجازی است که شما بعد از خرید شماره مجازی کد مورد نظر بدون هیچ مشکلی برای شما ارسال خواهد شد
  2. استفاده از سایت بینگ: ساده ترین راه برای ورود به سایت چت جی پی تی استفاده از سایت بینگ است که باید در این سایت اکانت مایکروسافت ایجاد کنید.          www.bing.com

این را هم در نظر بگیرید که منظور ما از مکالمه کردن با این سایت همان چت کردن است. شما با این سایت مهارت مکالمه خود را میتوانید تقویت کنید و هم اشکالاتی که از طرف این سایت گرفته میشود را برطرف کنید و از نکات مهمی که در اختیار شما قرار میدهد بهره ببرید.

نکته : شما قبل از اینکه از این سایت استفاده کنید و شروع به چت کردن کنید باید از سطح انگلیسی خود با خبر باشید.

 مکالمه انگلیسی با چت  جی پی تی (Chat GPT)

نحوه مکالمه در این سایت به صورت پرسش و پاسخ است که این سایت با طرح پرسش هایی از شما شروع به سوال کردن میکند. در قبال پرسش هایی که شما تایپ میکنید اشکالاتی هم که ممکن است گرامر یا املایی باشند از شما میگیرند. در این سایت اگر شما درخواستی از این سایت داشتید با فرستادن پیام میتوانید پارتنر مجازی خود را از این خواستار مطلع کنید. بعد از اطلاع پارتنر مجازی شما در صورتی که خواسته شما واضح و به دور از گنگ بودن باشد به خواسته عمل خواهد کرد.

فواید استفاده از چت  جی پی تی(Chat GPT)

 

  • استفاده از چت جی پی تی فواید زیادی برای شما خواهد داشت. که بعد از مدتی آن را به روتین یادگیری زبان انگلیسی خود اضافه کردید به مرور زمان باعث پیشرفت شما میشود.
  • از آنجایی که مشکل بیشتر زبان آموزان در یادگیری و تقویت مکالمه انگلیسی نداشتن پارتنر برای صحبت کردن است. چت  جی پی تی این امکان را فراهم میکند تا شما یک پارتنر مجازی داشته باشید. شما هر زمانی ک به آن نیاز داشتید با وارد شدن به سایت چت جی پی تی میتوانید با پارتنر خود مکالمه کنید و مهارت مکالمه خود را تقویت کنید.
  • یکی از فواید عالی این سایت این است که شما اگر در زبان انگلیسی لغت یا عبارتی را نمی دانستید. نه تنها میتوانید به زبان فارسی همان لغت یا عبارت را بنویسید بلکه میتوانید لغت های که آموخته اید راهم تمرین کنید. پیشنهاد ما این است که افرادی که قصد شرکت در آزمون آیتلس را دارند هم میتوانند  از این سایت استفاده کنند. و با پرسیدن سوالی در رابطه با آیلتس در این سایت بیشتر با سوالات این آزمون آشنا شوند یا هر سوال دیگه ایی که در رابطه با این آزمون داشتند بپرسند.
  • برای اینکه بتونید یه ایمیل رسمی بنویسید برای اداره یا دانشگاه یا شخصی به راحتی و با دادن دستورالعمل اون محتوا را تولید میکند و در اختیار شما قرار میدهد. زمانی که شما درخواستی که به چت جی پی تی مدهید با دقت بیشتری انجام شود پاسخی که دریافت میکنید هم دقیق تر است.اطلاعاتی که در اختیار این سایت قرار میدهید صحیح باشند تا با دقت بیشتری چت جی پی تی به شما پاسخگو باشد.
  • مهمترین کمک و فایده چت جی پی تی این است که توانایی تقویت  مهارت نگارش خود را با این سایت عالی دارید.

کاربرد چت جی پی تی(Chat GPT) در یادگیری انگلیسی 

قبل از اینکه شما را با تمام کاربرد های چت جی پی تی آشنا کنیم. پیشنهاد میکنیم مقاله آموزش گرامر با چت جی پی تی که کاربرد چت جی پی تی در تقویت و یادگیری مهارت گرامر را به صورت کاملا رایگان به شما آموزش دهیم را مطالعه کنید. از مطالبی که رایگان در اختیار شما قرار داده ایم بر عکس برخی از سایتها حتما بهره ببرید.

آموزش انگلیسی با چت جی پی تی با کاربرد آن

یکی از کاربرد های این سایت این است که شما میتوانید اطلاعاتی را در رابطه با مصاحبه کاری و تحصیلی دریافت کنید. مانند سوالاتی که پرسیده میشود و یا در هنگام پاسخ دادن به آن سوالات شک دارید و نمیدانید که چه جوابی بدهید. چت جی پی تی حتی سوالات احتمالی و پاسخ های مطلوب را با شما به اشتراک میگذارد.

نکته : این سایت اشکالات مقاله شما را هم استخراج میکند و توانایی ویرایش مطالب را هم دارد.

از کاربرد های دیگر چت جی پی تی این است شما مهارت لیسنینگ و تلفظ خود را هم میتوانید تقویت کنید.

برای درک مطلب هم شما میتوانید از چت جی پی تی استفاده کنید. اما سوالاتی که در این قسمت طراحی کرده 4 گزینه ایی نیست بنابراین شما میتوانی از سایت درخواست طراحی سوالات به صورت  4 گزینه ایی را داشته باشید. برای مثال شما میتوانید بعد از درخواست متنی مانند متن آزمون آیتلس را مشاهده کنید .

 اپلای کردن فقط با استفاده از چت جی پی تی(Chat GPT)

این سایت روند اپلای کردن برای برای دانشگاه ها و شغل ها را  برای شما راحت تر میکند. از مهمترین کاربرد های استفاده از این سایت برای اپلای کردن برای شغل های مختلف و دانشگاه های مختلف است. که چت جی پی تی به شما کمک میکند که رزومه خود را به صورت تمیز و مرتب و کاملا حرفه ایی بنویسید. از دیگر توانایی های این سایت کمک کردن برای نوشتن متنی است. برای مثال: در هنگام نوشتن انگیزه شما برای رفتن به دانشگاه چی هست کمک زیادی میکند به نوشتن این متن یا به اصطلاح انگیزه نامه که این طور متنها برای ورود به دانشگاه های خارجی استفاده میشود.

نکته: اگر میخواهید که چت جی پی تی به یادگیری شما کمک کند باید جوری سوال بپرسید و با او صحبت کنید که او متوجه منظور شما شود در این صورت است که این سایت باعث یادگیری زبان انگلیسی شما میشود .

  • انگلیسی را اصولی در زبان هخا آموزش ببینید.😉
پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با دوره های اصولی و تخصصی ما با جدیدترین روش ها و توانایی مکالمه در 4ماه با قیمت استثنایی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *