…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

در این صفحه نقشه راهی که زبان آموزان قصد یادگیری یا آموزش انگلیسی از پایه تا پیشرفته یا صفر تا صد را باید طی کند تا بدون اتلاف وقت یادگیری را شروع کنند وجود دارد.💣 اگر شما هم نیاز به یادگیری آموزش انگلیسی از پایه را دارید مطالعه این مطالب برای شما امری ضروری است. اگر نیاز به راهنمایی در هر بخش از انگلیسی داشتید در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. این باعث افتخار ماست که به شما عزیزان کمک کنیم.

در این دنیا پرشتاب که تکنولوژی آنرا فرا گرفته مردم از قومیت ها و گروه های متفاوت بیشتر از هر زمان دیگری در حال ارتباط و تعامل با هم دیگر هستند. اگر مردم قصد ارتباط باهم دیگر را داشتند تنها راه ارتباطی آنها از طریق نامه بود. یک از معایب نوشتن نامه این بود که نامه بعد از چند روز به دست فرد مورد میرسید. این به این معنی است که اگر میخواهید با دنیای امروز همراه باشید و از آن عقب نمانید یادگیری زبان دوم میتواند یک قدم بسیار مناسب در این زمینه باشد.

یادگیری زبان انگلیسی مزایای عالی میتواند برای شما داشته باشد و تاثیر عمیقی روی زندگی شخصی شما و روابط شما با اطرافیان داشته باشد. برای اینکه با فواید یادگیری زبان انگلیسی از جمله کسب درآمد بالا آشنا بشوید این مقاله را مطالعه کنید. پس اگر میخواهید سبک زندگی عالی با درآمد بالا داشته باشید زبان انگلیسی برای شام فواید زیادی خواهد داشت.

مطالبی که قرار است آموزش ببینید در این صفحه:

  • آشنایی بیشتر با زبان انگلیسی 
  • یادگیری یا آموزش انگلیسی  از پایه تا پیشرفته در زمان کم چگونه امکان پذیر است؟
  • آیا امکان یادگیری زبان انگلیسی در خانه و به صورت خود آموز وجود دارد؟
  • بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست؟
  • چطور در یادگیری زبان انگلیسی استمرار داشته باشیم؟

Table of Contents

زبان انگلیسی

زبان انگلیسی زبانی است که بیش از نیمی از افراد مسلط به صحبت کردن به این زبان هستند و روز به روز تعداد این افراد در حال افزایش است. در یادگیری انگلیسی شما باید همزمان همه مهارت های آن را تقویت کنید. یعنی باید توان مدیریت خوبی داشته باشید تا به طور همزمان بتوانید تمام مهارتهای زبان انگلیسی را تقویت کنید. شما با یادگیری زبان جدید وارد دنیای جدیدی میشوید دنیایی با فرهنگ و آداب و رسوم و زبان جدید که مردم آن کشور صحبت میکنند. تجربه های جدید در زندگی برای همه لازم است که سبب تنوع میشود. همانطور که می دانید زبان انگلیسی کاربرد بسیار بالای در کشور های مختلف خارجی دارد و به همین خاطر آموختن آن یک امر ضروری و لازم برای همه افراد است.

یادگیری یا آموزش انگلیسی  از پایه تا پیشرفته در زمان کم چگونه امکان پذیر است؟

فرقی ندارد که در چه سنی باشید یا در هر شرایطی که باشید حتما زبان انگلیسی را اصولی و تخصصی آموزش ببینید. برای اینکه در یادگیری در زمان کم نتیجه بگیرید و بتوانید روان انگلیسی صحبت کنید تنها مسیر پیش رو شما اصولی آموزش دیدن است. یک نکته قابل توجه که قبل از خواندن مطالب این صفحه باید به آن توجه کنید این است که فکر نکنید زبان انگلیسی خیلی سخت است یا با چند سال تلاش بی وقفه شما در نهایت میتوانید مسلط به مکالمه کردن بشوید.

امروزه روش های جدید برای یادگیری انگلیسی وجود دارد که شما را در کمترین زمان ممکن به هدفتان در زمینه زبان انگلیسی میرساند که آن یادگیری زبان انگلیسی با روش اصولی است. این روش در کمتر جایی دیده میشود یا خیلی از افراد با آن آشنایی ندارند برای اطلاعات بیشتر تا آخر با من همراه باشید.از نظر افراد موفق یادگیری زبان جدید الزامی است خصوصا زبان انگلیسی. در آموزشگاه آنلاین زبان هخا یادگیری انگلیسی به صورت تخصصی روی همه مهارتها pronunciation , listening, speaking ,reading ,writing, Grammar, Vocabulary پرداخته میشود با روش اصولی .

برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت سریع یا حتی برای یادگیری انگلیسی از پایه میتوانید از مطالب رایگان استفاده کنید یا دوره تخصصی ما با روش اصولی را تهیه کنید. 

حتی اگر شما قصد دارید به کودک خود انگلیسی را از پایه یاد دهید بهترین و کاربردی ترین روش , روش یادگیری با آهنگ کودکانه انگلیسی است. که با مطالعه آن نحوه یاددهی را بصورت کاملا رایگان آموزش خواهید دید.

آموزش زبان انگلیسی

ممکن است برای عده ای از شما جای سوال باشد که:

آیا امکان یادگیری زبان انگلیسی در خانه و به صورت خود آموز وجود دارد ؟

که باید بگم بله شما میتوانید زبان انگلیسی در خانه و به صورت خود آموز آموزش ببینید و حتی میتوانید مهارت مکالمه خود را در خانه تقویت کنید. در حقیقت یکی از اهداف راه اندازی این توانایی و راحت بودن  دسترسی شما عزیزان از هر جا که هستید با آموزش آنلاین به ما است .همانطور که میدانید آموزش آنلاین راحت تر از آموزش حضوری است . برای یادگیری زبان انگلیسی اصولا لازم نیست که کلاس های مختلف اموزش انگلیسی ثبت نام کرد . شما خیلی از زبان آموز ها را میتوانید مشاهده کنید که به صورت خود آموز  انگلیسی را آموخته اند و همزمان از دوره های ما که کمک به تقویت مهارتهای مختلف آنها کرده استفاده کرده اند.

در اینجا منظور ما از خود آموز لزوما این نیست که اگر مبتدی هستید هم به صورت خود آموز میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید. انجام این کار بعد از مدتی باعث اراده و انگیزه و علاقه شما نسبت به یادگیری میشود. در حالی که میتوانید از دوره هایی استفاده کنید  که با روش اصولی در  زمان کم انگلیسی را آموزش می ببینید.

اگر دنبال یادگیری زبان انگلیسی از پایه هستید و در اولین قدم یادگیری حروف الفبا انگلیسی را شروع کنید سپس برای پیشرفت کردن خود با ما در ارتباط باشید. حتی قصد یادگیری در خانه را اگر داشته باشید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله یادگیری زبان انگلیسی در خانه را از کجا شروع کنیم ؟ را مطالعه کنید که در قسمت پایین همین مقاله قرارداده ایم. 

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

بعد از تحقیق های طولانی و بررسی های مختلف در طی مدت زمان 6 ماه در تیم زبان هخا به این نتیجه رسیدیم که بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی شروع یادگیری با مهارت واژگان و لغات است. اما چه بهتر که یادگیری واژگان از دل متن ها و جملات صورت گیرد که در این صورت بازدهی چند برابر افزایش می یابد. استفاده از این روش فواید بسیار زیادی برای شما که قصد یادگیری را دارید خواهد داشت .

یکی از کاربرد های این روش که به عنوان بهترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی در دانشگاه های خارجی معرفی شده برای افرادی است. که در خانه و به صورت خود آموز انگلیسی را آموزش میبینند چون باعث میشود یادگیری در کمترین زمان ممکن امکان پذیر شود.

آموزش زبان انگلیسی به صورت کامل

سوالات متداول

 

1.چطور کلمات را حفظ کنم؟

برای یادگیری زبان انگلیسی نباید کلمات و اصطلاحات را حفظ کرد بلکه باید آنرا آموخت .

2.در یادگیری گرامر مشکل دارم ؟

گرامر خودتو تقویت کن حتی میتونی از روش یادگیری گرامر با چت جی پی تی استفاده کنی.

3.زبان انگلیسی را در چه مدت زمان یاد میگیرم؟

قطعا یادگیری زبان انگلیسی به صورت خود آموز نیازمند زمان بیشتری نسبت به یادگیری به صورت اصولی و تخصصی با دوره های ما است. اما یادگیری با دوره های ماه طی مدت زمان 3 الی 4 ماه خواهد بود.

4.در طی چه مدت میتوانم مکالمه کنم؟

با دوره های ما طی 3 الی 4  ماه ولی به صورت خود آموز تقریبا 1 الی 1/5 سال.

5.سطوح مبتدی یادگیری را از کجا شروع کنند؟

سطوح مبتدی میتوانند یادگیری را از حروف الفبا انگلیسی شروع کنند.

6.آیا تقویت مکالمه با استفاده از تماشای فیلم و سریال امکان پذیر است؟

بله برای تقویت مهارت مکالمه کردن خود میتوانید از تماشا فیلم و سریال شروع کنید اما فراموش نکنید که این نیازمند 2 الی 3 سال زمان است.

 

 

یکی از نکات مهم در یادگیری زبان انگلیسی این این است که استمرار داشته باشید ممکنه این سوال برای بعضی ها به وجود بیاد که

چطور در یادگیری زبان انگلیسی استمرار داشته باشیم؟

مهم ترین دلیلی که باعث استمرار شما میشود هدف شماست پس اگر هدف نداشته باشید در یادگیری انگلیسی استمرار هم نخواهید داشت. برای اینکه متوجه شوید عدم استمرار باعث به وجود آمدن چه چیزهایی میشود مهمترین دلایل عدم موفقیت در یادگیری انگلیسی را مطالعه کنید.

شما قبل از اینکه که یادگیری را شروع کنید باید چند سوال از خودتون بپرسید:

چرا میخواهم زبان انگلیسی را آموزش ببینم؟

هدف من از یادگیری زبان چیست؟

و اینکه میزان جدیدت خودتان را بسنجید در زمان پاسخ گویی در سوالات اگر جدیت داشته باشید در یادگیری استمرار هم خواهید داشت.

پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با دوره های اصولی و تخصصی ما با جدیدترین روش ها و توانایی مکالمه در 4ماه با قیمت استثنایی کلیک کنید. 

 

برای مطالعه مقالات بیشتر کلیک کنید.

آموزش کامل ضمیر انگلیسی

آموزش کامل انگلیسی با چت جی پی تی

یادگیری زبان انگلیسی در خانه را از کجا شروع کنیم؟

آموزش فعل و فاعل در انگلیسی

آموزش گرامر شرطی نوع صفر

آموزش حال کامل

آموزش انواع صفت انگلیسی